Weird,and proud

Direktlänk till inlägg 19 maj 2011

olle du e bäst

Av Nea/Linnéa/Nemo - 19 maj 2011 14:34

haha helluh! denna dag har varit såå soft :D
Vi började 9.10 och vi möttes vid klassrummet, monica idrottsläraren (o min mentor) sa att vi kunde gå p idrott Nu, och sedan en lektion till sen efter det.

Jag , viktor, alin, linnea s, linnea j, å nån till satt kvar o 'jobbade'.
Vi har bestämt att vi ska göra fler videor :D
Nån i skolan , o nån på IKEA!

 sen vare EV (elevens val) och jag o jossan åkte med olle o handlade :DD
skit najs, vi köpte inför "balen" ikväll xD över 300 läsk burkar, o flera Kartonger med chips, och godis.

sen köpte vi godis o fika t vår Operations dagsverke grupp, men när vi kom tbx t skolan hade alla dragit? Så jag olle o jossan satt o drack läsk o fikade med kakor o bullar :D sen kom ima o ludde ♥


Har dock fett ont i huvet o pallar typ nt balen ..men men 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nea/Linnéa/Nemo - 5 mars 2012 20:14

OHH GUD. Hittade denna blogg, sorgliga lillablogg som jag typ med glädje brukade gå in på! Fyfan villken töönt jag var :oo visst , jag hade ju runt 100 st läsare (HAH!) men säkert föratt jag var<värsta miffot.   Bloggade typ här när ja va 12...

Av Nea/Linnéa/Nemo - 4 juli 2011 22:43


märker att det fortfarande e ganska många som besöker bloggen? :o men ja orkar nt blogga...än! Kanske efter att ja kmr hem fraa london :'3   men en blogg ni MÅSTE kolla är iaf Martin's ;DD Hon e bäst och hennes blogghhhh äger ER så check it o...

Av Nea/Linnéa/Nemo - 28 maj 2011 20:59

ni ska få se vad ja skrev, när hon svarat C: kolla i hennes "frågor" (de kmr sen om hon väljer att svara) http://teol.bloggplatsen.se/fragor/ ...

Av Nea/Linnéa/Nemo - 28 maj 2011 20:26


btw, har din IP adress, tror ja vet vem du är ;) så skriv namn for gods sake, va nt så feg pallar nt sånna C:      HAHAHAH epic Typo misstag :det är Nt ngt man är* Vad menade jag egentligen med det ? JO, i början kom ju punkSTILEN till, och ga...

Av Nea/Linnéa/Nemo - 28 maj 2011 13:51

Helluh! Var ju sjuk igår så gjorde nt så mkt. Hmm jo ja satt vid datan o create'ade på imvu, eftersom pappa köpte ett Halvår VIP och 20,000 credz t mig där ^^   Jag 'jobbar' ju på imvu som creator av 3d föremål så jag måste göra lite då och då,...

Presentation


Hej:3Jag heter nea och är** år.Jag är vegetarian sen 3 år tillbaka,och tränar smått som vegan.Jag kör min egenstil och bryr mig faktiskt inte om vad andra tkr om det ^^har piercing i näsan.Du får gärna kommentera eller skicka frågor, jag svarar gärna.

Frågor? SKRIV o ja svarar :D ♥

26 besvarade frågor

Röstning!

Känner du mig irl? elr de kanske du nt gör..hur fan hittade du min lilla blogg? :D♥
 JO ja känner dig irl! ♥
 Mötte dig på internet! :D
 Äh har addat dig p fejjan, inge merh typ
 VEM FAN E DU? :D
 Ja "känner" dig lite, har sett dig några ggr!
 Såg länken som du ALLTID skickar på fb , så ja kikade in!
 Kom randomly in hit! (slump)

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards