Weird,and proud

Alla inlägg under december 2010

Av Nea/Linnéa/Nemo - 31 december 2010 17:05

Hahah sry för dåligt uppdatering, men har nt haft ngt internet^^ och drea, ja har nt hunnit lägga upp bilderna på sån kort varsel eftersom jag var på solö o nu e de nyår ;)


Jag har varit på sjön idag :P hahah , asså hela sjön har frusit till is så vi gick runt där :D vi tog massa fiina bilder.

Jag lägger upp bilderna sen ^^


NU FÅR NI ALLA HA EN JÄTTE TREVLIG KVÄLL ♥♥♥

Av Nea/Linnéa/Nemo - 29 december 2010 21:41

Heej, jupp e me bästa drea, vi sitter me varsin data i samma säng LOL

Vi har ofc sminkat oss till smexiga katter LOL o har tagit massa fina bilder som vi ska lägga upp!! <333

Av Nea/Linnéa/Nemo - 29 december 2010 13:28

Nää e noo nt redo att lägga ut den än, men före o efter bilder :D


Före >.<


    


Efter :)


    

Okej knappt ngn skillnad -.-

Videon KANSKE kmr sen 

Av Nea/Linnéa/Nemo - 29 december 2010 12:56

Heej :D Jag håler på o laddar upp min video, om hur

ja sminkar mig ..fast vågar nt HAHAH 


(OBS!/VARNING ful människa i videon, känsliga tittare varnas!)

TUR

Av Nea/Linnéa/Nemo - 29 december 2010 10:07

Vaknade av att "maja" (min katt) lät i mitt rum, så jag dunkade me armen på sängen HAHAHA (låter som en tjock gamling när ja säger så hahah) iaf sen insåg ja att de

inte var maja, det var min KANIN! Jag ba neeeeeeeeeeeeej

(hon kan ju varit ute hur länge som helst!! o min katt då?? fast maja va ute men de visste nt ja då) så jag ställde mig upp o Nessie hyper gmn sprang iväg, till slut fick jag tag på henne o satte in henne i buren :) sen knöt ja fast burluckan med ett snöre o lade filten över buren Pheeeeeeeeeeeeeeeeew..

Nu chattar ja med bästa Wilma ♥

Sen blire STÄDA STÄDA STÄDA

Hela huset typ x) Vi ska packa typ  80% av huset inför fotograferingen 

(o till visningen) usch D: ja vill ju ha Jullov !! Ja vill va med wilma xP

Jaja haha thats life i guess, de e ju nt såå jobbigt o packa ..

Kraam /Néa

Av Nea/Linnéa/Nemo - 28 december 2010 22:41

Har kommit hem från täby nu! Va me ima o vi såg Narnia

i  3D hahahahaahahha

(vi satt på första raden, de var bara vi o 3 andra killar, typ 2 år äldre än oss elr ngt)


Så vi tittade på filmen, o i slutet röt "lejonet" o wilma blev så rädd att hon SKREK hahaa lol ♥

Killarna brevid oss asgarvade i typ 3 min xP (de gjorde ja me xd)


:D men de va kul, ♥♥


bildeeeeer


                          du ba: de e förbjudet att fota! *fotar*           tack för idag ima :D ♥

Av Nea/Linnéa/Nemo - 28 december 2010 13:28

Herregud xd Jag gick o la mig klockan HALV SEX.

(haah o då va marcus vaken o skypeade -.-)

och jag vaknde nyss, 13.25 HHHA

jag kunde sovit längre, för de behöver jag :P

Men mamma kmr klockan 15.00 o då ska vi röja >.<

JAG ORKAR INNTE DET LOL

Röda rummet o mitt råtthål :I Lycka till nea..

Av Nea/Linnéa/Nemo - 27 december 2010 22:29

Jag kallas Fjemo, folk tkr jag är emo men ser ut som fjortis >-< MEN själv vet jag inte..är jag ens nåt av det? 99% av sveriges tonåringar e ju fan fjortisar, men jag vågar fan inte xP Jag  vågar inte ha vit kajal elr "för" mkt foundation.Jag passar nt ens som fjortis. :P och emo har jag defenetift bestämt mig för att jag inte är ^^ (kanske mentalt e ja de bara) men va tkr ni? ska ja börja me vit kajal i skolan IGEN hahah? xD

Presentation


Hej:3Jag heter nea och är** år.Jag är vegetarian sen 3 år tillbaka,och tränar smått som vegan.Jag kör min egenstil och bryr mig faktiskt inte om vad andra tkr om det ^^har piercing i näsan.Du får gärna kommentera eller skicka frågor, jag svarar gärna.

Frågor? SKRIV o ja svarar :D ♥

26 besvarade frågor

Röstning!

Känner du mig irl? elr de kanske du nt gör..hur fan hittade du min lilla blogg? :D♥
 JO ja känner dig irl! ♥
 Mötte dig på internet! :D
 Äh har addat dig p fejjan, inge merh typ
 VEM FAN E DU? :D
 Ja "känner" dig lite, har sett dig några ggr!
 Såg länken som du ALLTID skickar på fb , så ja kikade in!
 Kom randomly in hit! (slump)

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards