Weird,and proud

Alla inlägg under november 2010

Av Nea/Linnéa/Nemo - 29 november 2010 02:35

Hmm är inte ett dugg trött xd meen har inget o göra så jag går väl o lägger mig..

Hahah godnatt :D <3  

Av Nea/Linnéa/Nemo - 28 november 2010 21:12

Efter som vi har studiedag imorgon, 

kan/vill ngn göra något? Kmr vara ensam hemma ;) <33 isf fick ja pengar så vi kan köpa pizza (bjuder) LOL skicka sms eller mail :)

Av Nea/Linnéa/Nemo - 28 november 2010 21:06

jaapp haha, vi köpte igår mörkbrun/röd aktig toning och idag gjorde jag o mamma slingor ^^ syns knappt på mig haha men det va ändå kul :P


Vi bakade lussebullar & firade mormor i efterskott (hon fyllde år igår)


vi kollar på ett hus i österskär, den e perfekt Enhanced by Smiley Central men kanske ska byta skola då? Jag älskar trå, o mina kompisar (o ta inte illa upp) men asså de skulle va kul o "börjaom", jaja what ever,vi kolla ju bara, o jag funderar bara Enhanced by Smiley Central


I fredags fick jag nya kläder (slipknot t-shirtar+ ett armband där det stod slipknot på) men armbandet fick vi konsigt nog gratis av dom i afären :D ♥

Sen fick jag också ett gosedjur :P en svart-corpse kanin (skellet/död) 

som brukar användas som emo symbol xP


 Men aajja, har ätit middag nu o ska spela GH3 eller nåt ;) Byee //Néaa

Av Nea/Linnéa/Nemo - 23 november 2010 22:22

Haha "japp;)"? Äh what ever, men stänger ner datan nu .

Ska läsa till klockan 1 (som vaanligt) jag o mina knäppa rutiner asså! Meen glömde M.M boken i skolan, får väl

läsa tidning eller ngt >.< aja :D gooodnatt nu ! <33


Av Nea/Linnéa/Nemo - 23 november 2010 15:01

Det är ju GALET

Att i vår lilla stad, lilla pytte åkersberga har en sådan här sjuk 

människa/mördare bland oss!


Att igår vid vår ishall en Kvinna som gått ute med sin hund blivit

våldtagen och skuren :O Fyfan!! Det är en mördare bland oss..

Rätt scary huh? Hon hade gått på promenad med sin hund vi hacksta spåret..

awh gud va hemskt :I Stackrna vid Hacksta skolan e typ skit rädda :I xD

O på torsdag ska vi och nån klass från hacksta skolan åka skridskor vid

ishallen :S shit fyfan pallar nt.

Av Nea/Linnéa/Nemo - 22 november 2010 08:34

Ahh :S godmorgon känns lite fel o säga men what ever..

Assåå det va typ 100 grader i mitt rum inatt så fick typ feber xD but im OK.

Har ätit frukost!! (första gången på länge) banan och juice ;)

Redan sminkad o klar, så jag satte mig här ^^

Nu ska jag Hissa o Dissa lite saker som kmr hända i veckan:

Hiss o Diss


Hiss:


Imorgon ska vi till teatern o repa :D


Jag e klar tidig idag eftersom, då får jag träffa min drea tidigare ;P


Jag ser faktiskt  fram emot skola idag! :O


Diss:


Ja, jag ska till teatern imorgon, men har nt alla kläder som man ska ha med sig >.<


Ja, det är skridskor på torsdag(samma dag som uppvisningen på teatern..)


Vi slutar sent idag xD


Såådär ja , där hade ni lite onödiga Hissar o Dissar ;)


                               Kraam ^~^ / Néa



Av Nea/Linnéa/Nemo - 21 november 2010 19:02

Haha okej, svarar på enkla frågor :


Fullständiga namn: Linnéa Elin Vendela Waschl


Smeknamn: Néa , Och enligt åttorna: "GingerGhost" >.<


När är du född:24 februari ^^


Går du på ngn sport/aktivitet:Jupp dans :)


Musik?: Mest Screamo o metal


Band:Marilyn Manson,Escape The fate,Bullet for my valentine,Pierce the veil,Drowning Pool,Slipknot,MCR ;)


Favorit Årstid: Höst ofc! Regn,kallt ,skuggit xD


Favvo färg: well, asså jag har mest svart på mig, men för  övrigt är det , o har alltid varit Grönt ^^


Husdjur?: Japp, Katten Maja o Kaninen Nessie xP ♥


Favorit Glass-smak:Pistage(stavning??)o melon :)


Bästis?: asså , har många men 1 som betyder så mkt för mig,

 är Drea :D (andrea)


Piercingar?(önskas): Haaha nej tack, näsan räcker annars        blire för mkt..


Kär i ngn? : Ooja ;)


Smink?: ALOT


Välj emellan:


ChokladMousse eller Vanilj kräm?: Vanilj ofc :D


Sol eller skugga?: SKUGGA enbart :S


Thailand eller London: Hatar värme o sol xd så London, där ere ju regn o kallt ;) kanske ska åka dit ngn gång me Colin :D o resten av familjen såklart..


Mascara eller Foundation?: Både!


Flygplan eller färja/båt: Hmm inget? asså e flygrädd , o färjor..tja jag e blir sjösjuk xd men t.e.x finlands färja e ju fan skit kul :PP


Katt eller hund: Båda..fast inte stora hundar..dom e läskiga heheh..


Fortsätta med den här quizen eller avsluta?: Avsluta..


       Jahapp, nu vet ni lite mer om Neaa




Av Nea/Linnéa/Nemo - 21 november 2010 18:25

Jaha ja ^^ Heej , nea här !

Är i röda rummet o tittar på tv >.<

Kommit hem från Nortälje (solö) o e hos pappa nu :)

Imorgon börjar vi..typ 9:30 faast , eftersom vi har "ta igen dag" med egna 

scheman , så e jag nt heelt 100% Får väl fråga kära drea ^^

Ingen dans imorgon, genrep på teatern på tisdag istället x)

Jaja nu babblar ja för mkt :D hehehe


Nu ska jag äta middag, (grekisk sallad :P) Bye bye


          // Néa ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej:3Jag heter nea och är** år.Jag är vegetarian sen 3 år tillbaka,och tränar smått som vegan.Jag kör min egenstil och bryr mig faktiskt inte om vad andra tkr om det ^^har piercing i näsan.Du får gärna kommentera eller skicka frågor, jag svarar gärna.

Frågor? SKRIV o ja svarar :D ♥

26 besvarade frågor

Röstning!

Känner du mig irl? elr de kanske du nt gör..hur fan hittade du min lilla blogg? :D♥
 JO ja känner dig irl! ♥
 Mötte dig på internet! :D
 Äh har addat dig p fejjan, inge merh typ
 VEM FAN E DU? :D
 Ja "känner" dig lite, har sett dig några ggr!
 Såg länken som du ALLTID skickar på fb , så ja kikade in!
 Kom randomly in hit! (slump)

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards