Weird,and proud

Alla inlägg under mars 2012

Av Nea/Linnéa/Nemo - 5 mars 2012 20:14

OHH GUD. Hittade denna blogg, sorgliga lillablogg som jag typ med glädje brukade gå in på!

Fyfan villken töönt jag var :oo visst , jag hade ju runt 100 st läsare (HAH!) men säkert föratt jag var<värsta miffot.


Bloggade typ här när ja va 12..? Är iaf 14 nu. HAH. aja.


Jag har iaf förendrats..bigtime. (ska det tolkas som (y) eller (n) ?)

Har iaf blivit mer deep, lärt mig av mina patetiska misstag,upplevt riktig kärlek

(jämnfört med alla gfn relationships-) , kännt riktig HAT mot en person som gjort min familj illa, 

börjat respektera karma, blivit duktig i skolan , slutat "Cola",  OSV OSV OSV..


 

   nuvarande pb   månsi o jaag   

teo smygfotar oss o.o 

jago martinaaa så fiina på skype med Mattee

 

halloween as I recall ^

             

 

HAHAHA VIKTORRR


         

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej:3Jag heter nea och är** år.Jag är vegetarian sen 3 år tillbaka,och tränar smått som vegan.Jag kör min egenstil och bryr mig faktiskt inte om vad andra tkr om det ^^har piercing i näsan.Du får gärna kommentera eller skicka frågor, jag svarar gärna.

Frågor? SKRIV o ja svarar :D ♥

26 besvarade frågor

Röstning!

Känner du mig irl? elr de kanske du nt gör..hur fan hittade du min lilla blogg? :D♥
 JO ja känner dig irl! ♥
 Mötte dig på internet! :D
 Äh har addat dig p fejjan, inge merh typ
 VEM FAN E DU? :D
 Ja "känner" dig lite, har sett dig några ggr!
 Såg länken som du ALLTID skickar på fb , så ja kikade in!
 Kom randomly in hit! (slump)

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards