Weird,and proud

Direktlänk till inlägg 23 maj 2011

sorry men...SORRY!

Av Nea/Linnéa/Nemo - 23 maj 2011 21:48

Hahha har nt orkat blogga -__- 
Min kamera e borta :OO sen ''hej kanin'' D:

  1. Vilken svordom använder du mest?                                     DAMN!
  2. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?                         allt för tidigt
  3. Var köper du dina matvaror ifrån?                                      hmm
  4. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?          Vad fotas?
  5. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?  IDK :PP
  6. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?  Japp
  7. När var senast någon stötte på dig?                                  helgen 
  8. Vad åt du till middag senast?                                                Vegetarisk skit
  9. Kan du vissla?                                                                           Nyeh :3
  10. Tittade du på tecknat när du var liten?      Aa, "Kurage den hariga hunden"
  11. Äger du några popband t-shirts?                    Typ 1000 aa
  12. När flög du senast?                                                                slutet av 2010
  13. Pratar du några andra språk?                                           Jao
  14. Har du gråtit offentligt?                                       Haha yes .. :$
  15. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?       japp
  16. Vad har du med dig in på bion?                                    Dricka, typ enbart
  17. Vad har du för väder?                                                        vad ja Har för väder?
  18. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?                       ---
  19. När sov du senast på golvet?                                                  Idag  :'3 everyday
  20. Vilken är din favorit drink?                                                    Cider <33
  21. Gillar du din boendesituation?                                              Its lovely
  22. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?  Hmm, lägger mig runt halv 12, vaknar 7.. idk 
  23. Är dina dagar fullbokade och stressiga?                                       nej
  24. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?      Mihihiih
  25. Hur gammal blir du nästa födelsedag?                                Why do u care
  26. Tror du på liv på andra planeter?                                         Oh yes
  27. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?             Karma
  28. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?                           Ja srsly, nån gång me pappa :D
  29. Tycker du om att krama folk?                       Japp, awesome! Random hugs e ännu bättre ♥
  30. Äger du en digitalkamera?                                                      mhm
  31. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?                       uhh
  32. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?  Händer nt ofta
  33. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?                Jag äter inte kött
  34. Är du mörkrädd?                       Nej vrf skulle jag vara de? Det e bara mörker. Jag e nt rädd för normala saker som spindlar elr getingar.. Jag har klaustrofobi OCH torgskräck (hur de nu går till) och millenium skräck osv.                                                
  35. Tre saker du alltid har med dig?     Mp3 , Sminkväskan , Mobil utan batteri                                     
  36.  Har du strulat ?                                     Aa D: shame on me
  37. Äger du något djur?                     Katt och kanin.

  38. Optimist eller Pessimist?        "Glaset är Halv tomt" 
  39.  Musik?                         Tja, ja gillar 'normal' r n b också, men min rikiga musikstil är Growling och Screamo.
  40. Favorit program ?                      Ahh nördar allt nördigt som kmr runt kl 2 C: 

   

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nea/Linnéa/Nemo - 5 mars 2012 20:14

OHH GUD. Hittade denna blogg, sorgliga lillablogg som jag typ med glädje brukade gå in på! Fyfan villken töönt jag var :oo visst , jag hade ju runt 100 st läsare (HAH!) men säkert föratt jag var<värsta miffot.   Bloggade typ här när ja va 12...

Av Nea/Linnéa/Nemo - 4 juli 2011 22:43


märker att det fortfarande e ganska många som besöker bloggen? :o men ja orkar nt blogga...än! Kanske efter att ja kmr hem fraa london :'3   men en blogg ni MÅSTE kolla är iaf Martin's ;DD Hon e bäst och hennes blogghhhh äger ER så check it o...

Av Nea/Linnéa/Nemo - 28 maj 2011 20:59

ni ska få se vad ja skrev, när hon svarat C: kolla i hennes "frågor" (de kmr sen om hon väljer att svara) http://teol.bloggplatsen.se/fragor/ ...

Av Nea/Linnéa/Nemo - 28 maj 2011 20:26


btw, har din IP adress, tror ja vet vem du är ;) så skriv namn for gods sake, va nt så feg pallar nt sånna C:      HAHAHAH epic Typo misstag :det är Nt ngt man är* Vad menade jag egentligen med det ? JO, i början kom ju punkSTILEN till, och ga...

Av Nea/Linnéa/Nemo - 28 maj 2011 13:51

Helluh! Var ju sjuk igår så gjorde nt så mkt. Hmm jo ja satt vid datan o create'ade på imvu, eftersom pappa köpte ett Halvår VIP och 20,000 credz t mig där ^^   Jag 'jobbar' ju på imvu som creator av 3d föremål så jag måste göra lite då och då,...

Presentation


Hej:3Jag heter nea och är** år.Jag är vegetarian sen 3 år tillbaka,och tränar smått som vegan.Jag kör min egenstil och bryr mig faktiskt inte om vad andra tkr om det ^^har piercing i näsan.Du får gärna kommentera eller skicka frågor, jag svarar gärna.

Frågor? SKRIV o ja svarar :D ♥

26 besvarade frågor

Röstning!

Känner du mig irl? elr de kanske du nt gör..hur fan hittade du min lilla blogg? :D♥
 JO ja känner dig irl! ♥
 Mötte dig på internet! :D
 Äh har addat dig p fejjan, inge merh typ
 VEM FAN E DU? :D
 Ja "känner" dig lite, har sett dig några ggr!
 Såg länken som du ALLTID skickar på fb , så ja kikade in!
 Kom randomly in hit! (slump)

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards