Weird,and proud

Alla inlägg under januari 2011

Av Nea/Linnéa/Nemo - 31 januari 2011 16:09

Jag oorkar nt lägg in tvåan, fett boring :P


3e bilden: En bild på någon i din familj.


Mammaa :D lol , detta kmr låta töntigt, men hon är , som en syster för mig!

HAHAHAHAHAHAHHAHAHA

Om ni nt har sån jätte bra relation med er mamma, kmr ni nt förstå!

Jag berättar AAAAAAAALLT för henne! Och vi bråkar mkt sällan.

Jag kmr ihåg när mamma o pappa bråkade, mamma fick verkligen nog

och sa att , en dag tar hon ett flyg och åker till andra sidan jorden!

(lol ja berättade de för mamma nu för ett tag sen , men hon kmr typ nt ihåg det..tror hon förträngt) Men iaf, jag va så ledsen, jag sa till henne att jag skulle kunna lämna ALLT bakom mig, mina vänner, min familj, bara jag fick följa med henne! Några dagar senare , så sa hon att hon isf skulle tagit med MIG :')

Lool, så iaf, vår relation är mer som syskon när det gäller allmänt!

De klaaaaaaaart, hon e ju fortfarande min mamma! Men älskar henne som om hon vore min bästa vän xD :d


Biiilder på maamma!

      

       

Hahha jag o mamma gillar att bara dra nån stans o foooota :D

skulle kunna visa bilderna på mig från de där men..heh



Av Nea/Linnéa/Nemo - 31 januari 2011 15:57


  • Jag är född på semmel dagen?
  • Jag heter "Elin" och "vendela" i mellan namn?
  • Jag ska, när ja vågar xD pierca läppen?
  • Jag är vänster hänt ^^
  • Jag bojkottar SMILE :3
  • Jag tkr rött läppstift ser tantigt ut x))
  • Jag ska flytta till centrum, o mamma bor tillfälligt i Norrtälje :3
  • När mamma flyttat ska vi köpa hund :)
  • Jag äter inte godis(med gelatin) jag dricker nt mjölk, om den nt är ekologisk (fast ja dricker endå nt mjölk) och jag köper mitt smink från "The Body shop" för jag vill nt ha slakteri rester i mitt anstikte!
  • Jag tittar sällan på tv ^^
  • Jag byter kläder minst 7 ggr per dag typ :D hahaha srsly , menar allvar O.o

Av Nea/Linnéa/Nemo - 30 januari 2011 20:13

1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.

Viiiktor xD så jvla skön asså ^^ är typ 99% me honnom i skolan..
xD iaf, han e snäll, fan va rolig o en av mina bästa vänner :')
      
hahahahahha :D
Av Nea/Linnéa/Nemo - 30 januari 2011 19:34

min header som jojjo gjort typ laggade sönder ??!

fick ta nån tillfällig :IIIIIIII

måste göra en nyy ^___^ håller på me de nuuh

Av Nea/Linnéa/Nemo - 30 januari 2011 18:58

Uhm?

Ska man typ göra en varje dag elr? för de stod typ nt ^^

ajja, när inläggen börjar sina här på bloggen kanske jag lägger upp fler på samma dag :D 


1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.

2a bilden: En bild på dig själv.
3e bilden: En bild på någon i din familj.
4e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv.
5e bilden: En gammal bild på dig själv.
6e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.
7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.
8e bilden: En person som du saknar.
9e bilden: Någon i din släkt.
10e bilden: Någondu tycker är väldigt snäll.
11e bilden: En person du kan berätta allt för.
12e bilden: En bild på din vardag.
13e bilden: Du och någon klasskompis.
14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.
15e bilden: En person som du vill vara med.
16e bilden: En bild på dig själv.
17e bilden: En ovanlig bild.
18e bilden: En bild på din fritid.
19e bilden: En person som är snygg.
20e bilden: En bild på dina närmaste.
21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.
22e bilden: En bild på en tid du saknar.
23e bilden: En bild från i somras.
24e bilden: En bild som gör dig glad.
25e bilden: En person som alltid gör dig glad.
26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.
27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.
28e bilden: En tokig bild.
29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.
30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om

Av Nea/Linnéa/Nemo - 30 januari 2011 18:06

Moawhahaha :D

Heej igen--de va ett tag sen sist huh?

Har varit sjuk o har nt haft ngn tid med att blogga riktigt!


Idaaagh har ja varit i täby med Wilma!

Vi såg på nån 3D film :D

de ägde :) thaank u!


Tog typ nt så mkt bilder...alls ^^


Snart ska ja typ äta  , indiskt :)

förlåååt men har nt mkt att skriva D:

Händer det ngt intressant i mitt liv snart, så LOVAR jag

och skriva de :DD 


Mmmh juste -- på onsdag ere Utväcklings-samtal med min mentor (Monica) :O NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

jag vet redan preciiis vad hon kmr ta upp:


Att i början av terminen hade jag stökig bänk

HAHAHAHA?! vet...jag har ju bättrat mig med de, men jag vet att hon ta upp de iaf :))


okej ska äta nuuh...KRAM


hahhahaha va hos wilma!   MAAASA ! (maja . .. xd )

Av Nea/Linnéa/Nemo - 26 januari 2011 22:50

Helloow, nu ska ja berätta om när jag skämde ut mig.

(som tur va , var det bara min bror som bevittnade det, men alla vet typ om de ..)


Vi var i norrtälje (solö)...

Jag o marcus hade köpt ett nytt spel (Fable2)

O vi hade en deal, vi skulle lana med den HEELA NATTEN x)

Vi började vid 18.00 , o sen vid 1.30 (på natten , duuh) så sommnade jag. De gick ett "tag" tills  klockan var 3.

Marcus ruskade på mig o sa: Linnéa, mamma vill att du ska gå o lägga dig nu! (i min säng) Jag såg suddigt o , de lät INTE som marcus så ja sa: 

-Vart är marcus?

Marcus skrattade  o sa:

-Men det e ju marcus!

(jag hörde i syne(som alltid händer när ja e trött) o ja trodde han sa " Marcus är inte här" 

Jag sa

-VART ÄR MARCUS?!?! o försökte slå till marcus.

-Hahahhaha. Gå o lägg dig :D

Så jag gick , halvdöd /lik en zombie ner för trappan.

>Ett trappsteg

>2 trappsteg.

>3....BONG BONG BONG.


Nea ramlade ner för trappan o somnade på golvet ^^

Vaknade upp nästa morgon me blåmärken D; HAHAHHAHA


Ja kmr ihåg de så väl... ♥ hahah älskar dig brorsan!

Presentation


Hej:3Jag heter nea och är** år.Jag är vegetarian sen 3 år tillbaka,och tränar smått som vegan.Jag kör min egenstil och bryr mig faktiskt inte om vad andra tkr om det ^^har piercing i näsan.Du får gärna kommentera eller skicka frågor, jag svarar gärna.

Frågor? SKRIV o ja svarar :D ♥

26 besvarade frågor

Röstning!

Känner du mig irl? elr de kanske du nt gör..hur fan hittade du min lilla blogg? :D♥
 JO ja känner dig irl! ♥
 Mötte dig på internet! :D
 Äh har addat dig p fejjan, inge merh typ
 VEM FAN E DU? :D
 Ja "känner" dig lite, har sett dig några ggr!
 Såg länken som du ALLTID skickar på fb , så ja kikade in!
 Kom randomly in hit! (slump)

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards