Weird,and proud

Alla inlägg under mars 2011

Av Nea/Linnéa/Nemo - 31 mars 2011 21:52

nej, jag visste att de skulle bli såhär tillslut.

Jag orkar inte blogga. Det är för...öppet för mig D:

dag bok är något man har för sig själv, inte något man visar för hela världen.

(enligt mig)


jag tänker nt blogga här på ett tag.. kanske aldrig mer igen.


Jag ska:

  • Sluta skriva med förkortningar.
  • tänka innan jag skriver/säger något.
  • sluta tro att jag är något. (jag pratar alltid om att ytlighet är dryg och så, men enligt f***** är jag bara som alla andra.) kanske har han rätt..men egentligen, ni vet Kissie? Jag känner inte henne, tror nog att alla vet att hon redigerar sina bilder? Varför kan jag då inte säga vad jag tycker och tänker om hennes bilder..jag säger inte direkt det till henne, utan jag pratade om det med en kompis. Jaja kanske var det fel att tycka att hon redigerat axlarna weird xd men jag får väl sluta "döma" folk. D:
  • Bli bättre som religiös. Jag är mellan två världar just nu. Jag är starkt beroende av Buddismen och deras tro, men på något sätt känner jag mig i behov att "be till "gud" " Så, jag får leta längre in i mig själv och hitta mitt svar :)
  • Säga förlåt till min kompis fredrik, som fick nog när vi pratade om kissie och så vidare. Dumt gjort av mig, och jag inser det . Han har rätt att vara arg på mig. Jag kräver inte att han ska förlåta mig, utan vill bara att han ska förstå allvaret att jag ska ändra mig.

Kram ♥

Av Nea/Linnéa/Nemo - 15 mars 2011 18:05

Heey :D idag fyller underbaaaaarasteee drea år :D

jag drean o ima va i centruum ^^ pappa skjutsade oss o vi fick se vår nya lägenhet (som är preecis vid berga teatern :P tar typ 30 sek att gå t centrum :D)


ima o ja åt subway , men drea kunde nt äta föratt hon e allergisk o hon sa att hon typ nt ville äta nåt.. D: (fett taskig ja kände mig :P)


älskar dig gmn!

  

HAHAHA USCH KOLLA NT PÅ MIG!!

de va länge sen, xdd <33


btw ja gjorde en ny smink video xd men de blev weird eftersom ja slarvade me foundationen, o hade gammal ögonskugga kvar så de såg ut som nån grå ring xd

Av Nea/Linnéa/Nemo - 14 mars 2011 21:28

vi åt klubbor o lyssnade på bästa marilyn manson :D


Av Nea/Linnéa/Nemo - 14 mars 2011 21:24

Mamma ba: Inte försent idag!


Nea: - tsss i MIN tidszon har ja precis vaknat..

Av Nea/Linnéa/Nemo - 14 mars 2011 21:15

Rubriken wtf? O_o

tihihi jo, jag säger alltid "Naaw" eller "aaw" elr liknande,

jag ska nuu försöka sluta säga så ^^ jo idag ska ja..men HELA imorgon ska jag nt säga d :D


Bara föro testa mig sj lite . 


Vad gör jag nuuh?

Jag små chattar me folk, e inne på VF o EC , o skajjpar me Smurfen/BlåMupp.


Fast de eju inge kul o skypa om ingen pratar xD

men d e föratt båda e helt döda :D

Jag lade raver musiken åt sidan o lyssnar nu på Metrostation-Control.


MIN LÅT FTW! :D

(btw nu blire bilder..) not ja ser ut som en skata (OH RLY? godmorgon)

:D laater ^^


JAJA då återgår ja t musiken 


Av Nea/Linnéa/Nemo - 14 mars 2011 21:10

Nu ska ja berätta lite random saker om mig (så ni nt får fel uppfattning xd)


Jag SUGER på att göra "<3" i chattar! Ibland svarar jag bara med text, så blir folk sura (elr om man missar en glad smiley xd)

Så om jag nt svarar med ett ♥ när du skickade 1, ere föratt jag e sämst :D


Saker jag stör mig på xP.


Folk som använder ";)" allt förofta (t.ex i VARJE mening) eller bara vid fel tillfällen. T.ex:

-Hej ;)

-Hejsan

-Vad göru ;)

-Inget dd?

-Musik ;)

-Jaha okej..

-Japp ;)


DET E SÅ STÖRANDE, men ta nt illa upp för ja vet att många gör så :33


Annan sak som e jobbigt,

min dumma dator (random) för ja vill ladda upp bilder nuu D:

jao

Av Nea/Linnéa/Nemo - 14 mars 2011 20:10

GISSA VEM SOM FYLLER ÅR IMORGON???? DREAAAAAAA!!! <3333333


Nuuh har ja varit inne p Ec skitlänge, fixar me bakrunden xd

(btw visst e min bloggbakrund störande me bubblorna? xd)


jag orkar srsly nt skriva ngt nu, men imorgon blire najs för då ska ja va me drean ett tag i centrum :DD

Av Nea/Linnéa/Nemo - 13 mars 2011 17:26

You know who u are very well.

It's never been like this b4.

But i love you..and you know that!

Your my Light Of Live and i need u.

Your my friend who always stands up for me!

And I L Y  /Nea


JOJJO, jag älskar dig syster :'D

Presentation


Hej:3Jag heter nea och är** år.Jag är vegetarian sen 3 år tillbaka,och tränar smått som vegan.Jag kör min egenstil och bryr mig faktiskt inte om vad andra tkr om det ^^har piercing i näsan.Du får gärna kommentera eller skicka frågor, jag svarar gärna.

Frågor? SKRIV o ja svarar :D ♥

26 besvarade frågor

Röstning!

Känner du mig irl? elr de kanske du nt gör..hur fan hittade du min lilla blogg? :D♥
 JO ja känner dig irl! ♥
 Mötte dig på internet! :D
 Äh har addat dig p fejjan, inge merh typ
 VEM FAN E DU? :D
 Ja "känner" dig lite, har sett dig några ggr!
 Såg länken som du ALLTID skickar på fb , så ja kikade in!
 Kom randomly in hit! (slump)

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards