Weird,and proud

Direktlänk till inlägg 21 november 2010

Lära Känna Néa

Av Nea/Linnéa/Nemo - 21 november 2010 19:02

Haha okej, svarar på enkla frågor :


Fullständiga namn: Linnéa Elin Vendela Waschl


Smeknamn: Néa , Och enligt åttorna: "GingerGhost" >.<


När är du född:24 februari ^^


Går du på ngn sport/aktivitet:Jupp dans :)


Musik?: Mest Screamo o metal


Band:Marilyn Manson,Escape The fate,Bullet for my valentine,Pierce the veil,Drowning Pool,Slipknot,MCR ;)


Favorit Årstid: Höst ofc! Regn,kallt ,skuggit xD


Favvo färg: well, asså jag har mest svart på mig, men för  övrigt är det , o har alltid varit Grönt ^^


Husdjur?: Japp, Katten Maja o Kaninen Nessie xP ♥


Favorit Glass-smak:Pistage(stavning??)o melon :)


Bästis?: asså , har många men 1 som betyder så mkt för mig,

 är Drea :D (andrea)


Piercingar?(önskas): Haaha nej tack, näsan räcker annars        blire för mkt..


Kär i ngn? : Ooja ;)


Smink?: ALOT


Välj emellan:


ChokladMousse eller Vanilj kräm?: Vanilj ofc :D


Sol eller skugga?: SKUGGA enbart :S


Thailand eller London: Hatar värme o sol xd så London, där ere ju regn o kallt ;) kanske ska åka dit ngn gång me Colin :D o resten av familjen såklart..


Mascara eller Foundation?: Både!


Flygplan eller färja/båt: Hmm inget? asså e flygrädd , o färjor..tja jag e blir sjösjuk xd men t.e.x finlands färja e ju fan skit kul :PP


Katt eller hund: Båda..fast inte stora hundar..dom e läskiga heheh..


Fortsätta med den här quizen eller avsluta?: Avsluta..


       Jahapp, nu vet ni lite mer om Neaa




 
 
pelin

pelin

21 november 2010 19:50

Jag tycker verkligen att du har bra smak på musik!!
Och tack för frågan som jag fick av dig. Eller det kanske var en kommentar xD

http://www.cellar-door.bloggplatsen.se

Nea/Linnéa/Nemo

21 november 2010 19:53

Haha tack :P
Haha , ja ..det var nog en kommentar xD men e ny här å fattar 0 :3 men np :)

 
Ingen bild

Drea

22 november 2010 20:30

tänkte nt fråga nåt ville bara säga att jag älskar dig gmn du e fan mitt allt, skulle nt kunna leva utan dig bästavän!!

Nea/Linnéa/Nemo

23 november 2010 14:49

Fan älskar dig med Drea du är allt för mig gmn!!
Ett liv utan dig funkar helt enkelt inte!
Du ären av de bästa som finns i mitt liv!Jag skulle knappt kunna leva utan min familj, eller dig! Jag skulle göra alt för dig gmn! love u

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nea/Linnéa/Nemo - 5 mars 2012 20:14

OHH GUD. Hittade denna blogg, sorgliga lillablogg som jag typ med glädje brukade gå in på! Fyfan villken töönt jag var :oo visst , jag hade ju runt 100 st läsare (HAH!) men säkert föratt jag var<värsta miffot.   Bloggade typ här när ja va 12...

Av Nea/Linnéa/Nemo - 4 juli 2011 22:43


märker att det fortfarande e ganska många som besöker bloggen? :o men ja orkar nt blogga...än! Kanske efter att ja kmr hem fraa london :'3   men en blogg ni MÅSTE kolla är iaf Martin's ;DD Hon e bäst och hennes blogghhhh äger ER så check it o...

Av Nea/Linnéa/Nemo - 28 maj 2011 20:59

ni ska få se vad ja skrev, när hon svarat C: kolla i hennes "frågor" (de kmr sen om hon väljer att svara) http://teol.bloggplatsen.se/fragor/ ...

Av Nea/Linnéa/Nemo - 28 maj 2011 20:26


btw, har din IP adress, tror ja vet vem du är ;) så skriv namn for gods sake, va nt så feg pallar nt sånna C:      HAHAHAH epic Typo misstag :det är Nt ngt man är* Vad menade jag egentligen med det ? JO, i början kom ju punkSTILEN till, och ga...

Av Nea/Linnéa/Nemo - 28 maj 2011 13:51

Helluh! Var ju sjuk igår så gjorde nt så mkt. Hmm jo ja satt vid datan o create'ade på imvu, eftersom pappa köpte ett Halvår VIP och 20,000 credz t mig där ^^   Jag 'jobbar' ju på imvu som creator av 3d föremål så jag måste göra lite då och då,...

Presentation


Hej:3Jag heter nea och är** år.Jag är vegetarian sen 3 år tillbaka,och tränar smått som vegan.Jag kör min egenstil och bryr mig faktiskt inte om vad andra tkr om det ^^har piercing i näsan.Du får gärna kommentera eller skicka frågor, jag svarar gärna.

Frågor? SKRIV o ja svarar :D ♥

26 besvarade frågor

Röstning!

Känner du mig irl? elr de kanske du nt gör..hur fan hittade du min lilla blogg? :D♥
 JO ja känner dig irl! ♥
 Mötte dig på internet! :D
 Äh har addat dig p fejjan, inge merh typ
 VEM FAN E DU? :D
 Ja "känner" dig lite, har sett dig några ggr!
 Såg länken som du ALLTID skickar på fb , så ja kikade in!
 Kom randomly in hit! (slump)

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards