Weird,and proud

Alla inlägg under mars 2011

Av Nea/Linnéa/Nemo - 9 mars 2011 17:51

Kej, haha nu ska ja lägga de där fånigheterna åt sidan, o berättar lite allmänt om idag! :D


Jaa...ehm ja sov typ 3 timmar inatt så ja e tröööött!

Ja gick typ skit tidigt t skolan, då vi började me NO.

Sen kom viktor o gurra o , srsly ja kmr nt ihåg nåt från NO lektionen eller vad vi ens pratade om..


Ja satt mest o stirrade ut i intet o lyssnade p musik :D

sen vare SO religion, då typ gjorde vi nå papper om judendomen, och ja tkr så jvla synd om olle (läraren lol xd).

För mitt under när vi hade lektion o pratade random om bibeln o hur den nt stämde, så fick han ett samtal. O han gjorde tecken åt oss att vi skulle va tysta men många av oss brydde oss såklart nt. jag sitter ju längst fram (pga dåligsyn) o precis vid hans skrivbord, o jag fattade att de handlade om hans pappa..


(hans pappa är på sjukhus och är döende pga något vi nt vet. Hans pappa är väldigt stolt och de handlade ngt om att han inte ville vara på sjukhus eller nåt liknande!) 


Så olle pratade me den där tjejen från sjukhuset, o han sa t.ex saker som: Ja men han har ju sina rättigheter att välja, om han inte vill/orkar mer så är det ju hans val. 


Jonas som satt bakom mig, typ sa : Han pratar om nån kille !

Så svarade ja: Men käft de e hans pappa visa respekt!

Så börjar Gustav tjuta : JA HANS PAPPA E HALV DÖD , o massa skit (han t.om SKRATTADE) 

Man såg att olle tog illa upp, o jonas ba fortsatte,

Så ja sa till jonas att HÅLLA KÄFTEN.


Sen sa olle i telefonen att han skulle vilja att hon ringde om det var såatt han hade betämt sig för o..ni vet..avsluta allt.


Han stängde av , o bara fortsatte o prata om bibeln o jah tyckte så jvla synd om hnm, INGEN jäkel där inne visade respekt och det var inte rätt..


Jag har funderat på allt de där..me döden, vrf ska den vara så sorglig? 

SJÄLVKLART, man kmr sakna den personen, alla minnen, och man är ledsen föratt man nt kmr få träffa den varje dag.

Jag gråter också när jah mist någon, Men ja tänker positivt.

Jag tror inte att man bara "'dör" . Jag tror att ens ande eller något liknande (aka. spöke -.-) finns någonstans kvar vid sina nära! 

Kalla mig knäpp eller whatever, men jag o mamma har haft upplevelser som fick mig o ändra inställningen till min tro och religion.


Jag har t.ex börjat tro starkt inom Buddishmen och deras "regler".


HAHA men jaja, nu ska ja nt gå för långt me mitt jvla SO snack :D

Men religion är ju mitt bästa ämne såh :P


Så iaf, idag blire ingen street lektion, såh min show börjar kl 8...TROR JA?

Måste veta xD kraam :P


Varför vill egentligen folk ha vilder hela tdn? Jahh ofc de blir ju mkt text å så, men detta är INTE blogg.se utan bloggplatsen o det e svåårt för mig o ladda upp..så vill ni ha mer bilder, : FACEBOOK elr IRL Meeting :D KRAM neah!

Av Nea/Linnéa/Nemo - 9 mars 2011 17:49

men gud! de e ju samma person skrev de där weirda frågorna t mig, aka "sofia" som också låtsades va Pemo! xD pelin sa att om hon också va från umeå vet hon typ vem de eh.. 


fan va töntigt iaf lägg av! :D :P

Av Nea/Linnéa/Nemo - 9 mars 2011 17:44

fan va äckligt! O drygt ! Låtsas vara min kompis Pelin, o skriva saker t mig me hennes namn? Lawl, ja kollade IP adressen, o ja känner fan ingen från umeå?? xD


STALKER, quit it! Assoe seriously lägg av, genast besök nt min blogg mer äckel.


     Usch fan va töntigt!

  


  

Av Nea/Linnéa/Nemo - 8 mars 2011 22:08

I GOTTA GET RID OF ...my jacket :D

srsly vetefan va ja ska göra, dränka den i spray? nvm


Idag gick ja upp kl 6.00 (villket ja aldrig gör normalt sett,) för idag skulle vi t centrum me buss t bibloteket -.- Men soom tur va så "glömde" ja mitt låne kort, o kan nt numret t den :D får hitta nån kapitel roman hemma o "läsa" :D:D


Jag patrik o jonas tänkte missa bussen idag...

Vi ville stanna kvar, o wilma ville t ica :P men vi va duuktigah o gick p den smockfulla bussen ^^


LOL vi hade OLLE i matte? xD jaah..de kändes weird :3

Seedan , när vi slutat, skulle ja o wilma hem t mig, men först så skulle vi lämna hennes bok hos henne o så :D (tack btw ima för hjälpen me jackan ♥)

(no questions tnx.)


Så sen gick vi hem t mig, hämtade tha cash, o drog t favvan :)

Vi ehm..köpte grejer t vår video "patryfixarna!" xD..deeh va nyttiga grejjor huh? :PP bla. nån blå läsk HAHAHA!

Så vi gjorde videon, en där vi gjorde egna drinkar, drack (dom va skit äckliga ja hade fan ostbågar i xDD för smakens skull ehm..) videon lägger ja upp här p bloggen senareh, annars kolla min fb logg (ofc).

Sen ere en video där ja attackar en paradisask -.-

Den har ja faktiskt nt lagt ut :P


Så , mamma e i norrtälje, pappa i göteborg, så ja e ensam hemma me brorsan :)

Nuh har ja ont i öronen pga hög musik o weirda helloKitty hörlurar ;o xD

byeeeeeeh


Fan va man kan se uut! (videon)

Av Nea/Linnéa/Nemo - 7 mars 2011 22:02

 

:D

Av Nea/Linnéa/Nemo - 7 mars 2011 21:46

JAG HAR LYSSNAT PÅ : LOVE LIKE WOAHH, FRÅN MED DU, massa bringmethehorizon låtar, o patetiskt mkt : I AM NOT A WHORE D:

Ja vill lyssna p ngt nytt xD

Av Nea/Linnéa/Nemo - 7 mars 2011 20:48

KAN MAN HA TRÅKIGARE?

Ojj,, ja menar Helluuh! :D

Jag e tbx (fan) :D efter ett meningslöst lov (som va waay för kort btw).


Jag va ute i norrtälje typ hela tdn.

Idaag , va ja me bästa dreaa i centrum

KOLLA HENNES BLOGG BTW: www.dreanea.bloggplatsen.se


ooh vi hade ofc kul som vanligt :P , t.ex vi satt "vid ett hemligt ställe" i gamla centrum på nedervåningen, vid en stor typ port.

Så satt vi där o prata, sen kmr nån weird gubbe o öppnar dörren .

Vi bah ojj heh oh vi ska ehm, flytta på oss .

Han hade en hund i koppel också xD

OCH , de roliga va , att ja råkade filma allt :P

Så efter vi tagit våra grejer, gick vi till film affären .

AHHAHA då vare han som jobbade där , o hans hundar sprang runt xd

Så vi typ gick :D


biilderna kmr senarehh, annars ser ni några av dom från dreas kamera på hennes blogg ;)


Kej videon har laddats upp nuh :D

såå idagh då...öhm vi fick tbx våra NO prov, no comments!

Ohh milton kom t vår skola idag men ja såg hnm nt xD D:

kanske nästa gång ;D

   japp, FAN(lol de va de ja nämde bilden t) xd


precis innan dörren öppnas ja ba: Va vadårå? *dörr öppnas* ":o"

OJJ URSÄKTA!

Hmhmhmhm (nå pervo skratt :D)


Presentation


Hej:3Jag heter nea och är** år.Jag är vegetarian sen 3 år tillbaka,och tränar smått som vegan.Jag kör min egenstil och bryr mig faktiskt inte om vad andra tkr om det ^^har piercing i näsan.Du får gärna kommentera eller skicka frågor, jag svarar gärna.

Frågor? SKRIV o ja svarar :D ♥

26 besvarade frågor

Röstning!

Känner du mig irl? elr de kanske du nt gör..hur fan hittade du min lilla blogg? :D♥
 JO ja känner dig irl! ♥
 Mötte dig på internet! :D
 Äh har addat dig p fejjan, inge merh typ
 VEM FAN E DU? :D
 Ja "känner" dig lite, har sett dig några ggr!
 Såg länken som du ALLTID skickar på fb , så ja kikade in!
 Kom randomly in hit! (slump)

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards