Weird,and proud

Alla inlägg under maj 2011

Av Nea/Linnéa/Nemo - 18 maj 2011 17:58

enough said with the awesome topic

 

Av Nea/Linnéa/Nemo - 18 maj 2011 08:29

Uhh detta kmr jaga mig i hela mitt liv.
Det jag ''bevittnade'' (hörde) var så gross :s
 
*förtränga förtränga förtränga*

Aja, IP idag då! Jag sträckte ju lårmuskeln i torsdags o mamma tkr att jag skulle ta det lungt. Såå jag för vara sån där snubbe som hjälper till vid sidan om C:


hahaha    

Av Nea/Linnéa/Nemo - 17 maj 2011 20:58

haha visade några klipp för colin och vi skrattade jätte mkt xDD
han va så snäll o ba " aw thanx for showing me theese, imma check them out"

(han kan bara engelska min låtsaspappa♥)


Men nu blire Desperate housewives!
   

Av Nea/Linnéa/Nemo - 17 maj 2011 20:42

hahaha kolla på dom här, dom är typ dom bästa C:

"oh shiet i forgot the ice" HAHAHHAAH
 

Av Nea/Linnéa/Nemo - 17 maj 2011 18:37

blev lite smått överaskad att det regnade SÅHÄR mkt! srsly mamma ropade på mig o sa ngt , jag hörde nt ens henne för de regnade så jvla mkt C:

(fick sedan reda på att hon hade skrikit "hör du hur mkt de regnar..")


hahah iaf, idag var jag med Bäästa drea C:

hade underbart  kul ! Vi åt vegetarisk sushi o köpte redbull o powerking!
så tack älsk för idag!


bilderna:
          

        

MAHAHHAHA kolla mig D: bjuder på den C:   

Av Nea/Linnéa/Nemo - 17 maj 2011 07:34

Good morgon C: Jag är i princip död för jag somnade kvart i tre igår.
Vi börjar med idrott -.- med håkan (NO LÄRAREN) han e lite peddo aa..


Och ja vill säga förlåt t en kompis.. det jag sa t dig igår var nt rättvist xD

Klart vi kan fortsätta som vänner ! Sheer up , ily guys ♥

uhhh mitt hååår , måste platta o borsta D: o börjar om 20 min ;o   

Av Nea/Linnéa/Nemo - 16 maj 2011 19:29

ni vet ju ofc att ja ibland gillar udda kläder ;D
såå här är random weird kläder ja skulle vilja ha C:
Bara förskojs skull!

     


sen vanliga champion hood tröjor :D Jag har ju Röd , vit , grön , gul , svart , rosa OSV, men ja vill ha blåå  och orange o Lila C:

Presentation


Hej:3Jag heter nea och är** år.Jag är vegetarian sen 3 år tillbaka,och tränar smått som vegan.Jag kör min egenstil och bryr mig faktiskt inte om vad andra tkr om det ^^har piercing i näsan.Du får gärna kommentera eller skicka frågor, jag svarar gärna.

Frågor? SKRIV o ja svarar :D ♥

26 besvarade frågor

Röstning!

Känner du mig irl? elr de kanske du nt gör..hur fan hittade du min lilla blogg? :D♥
 JO ja känner dig irl! ♥
 Mötte dig på internet! :D
 Äh har addat dig p fejjan, inge merh typ
 VEM FAN E DU? :D
 Ja "känner" dig lite, har sett dig några ggr!
 Såg länken som du ALLTID skickar på fb , så ja kikade in!
 Kom randomly in hit! (slump)

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards