Weird,and proud

Alla inlägg under december 2010

Av Nea/Linnéa/Nemo - 26 december 2010 15:53

Haha idag har vi bara varit hemma ^^ Jag har beställt mina 2 första LDD :D de kmr runt januari x)

Har spelat nya x-box spelet me pappa :P

O har nessie i soffan :D ♥ Om 30 min tar vi bilen o bara åker

en sväng, kanske handlar lite ^^ ♥ Bilder :D


   Hahah ♥♥♥

       Hihi ^^ Slingorna syns liiiite iaf xD Inte lila direkt, men de syns irl! (de ser mer svart ut , fast om man kollar i solen ser man att de lyser lila xD) Men vi ska färga blont över o sen lila igen, så blir de bättre :)

   Kraam  ska prova mina nya plattång nuu :_D





Av Nea/Linnéa/Nemo - 25 december 2010 21:13

fick jag liter mer presenter (jag som nt behöver några egentligen)


Nya harry potter spelet på x-box 

En kamera :D

Minnes kort o väska till Kameran :D

Den fjärde twilight boken (ahah fick 3 st igår) ♥

Några filmer

pengar

Badsaker :P

Godis ^^

Av Nea/Linnéa/Nemo - 25 december 2010 20:46

japp farmor o farfar kom idag...........................

vi firade jul me dom ^^ visar lite bilder :D


   Haha blev cp (blundade) så ja täckte över..men kolla Nessie♥ hihi :D min sötnos!!

          ^^ min cider :D ♥

   jaa..

     HAHAHAHA att jag lägger upp sånna här xD

     Jag o farmor x)

     <3333333

Av Nea/Linnéa/Nemo - 25 december 2010 15:01

DET ÄR SÅ JÄÄVLA ORÄTTVIST!

ATT MAN BEHANDLAS ILLA BARA FÖRATT MAN INTE SER UT SOM ALLA ANDRA!!!!!!

JAG BRUKAR INTE BRY MIG OM NÅN STIRRAR ELLER KALLAR MIG NGT "DUMT" (O DE HAR NT HÄNT NGT NU) UTAN JA FÅR BARA NOG.NÅGRA KILLAR I ÅTTAN TROR ATT DE ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅ HÄFTIGA NÄR DE ROPAR "GINGER" TILL MIG.

(BARA FÖRATT JAG HAR RÖTT HÅR -.-)

FYFAN VAD ÄR DET FÖR STIL?

RETA NÅN BARA FÖR ENS HÅRFÄRG? PATETISKT

DE BRYR JAG MIG INTE OM, TKR BARA SYND OM DOM!

ATT DE ÄR SÅ YTLIGA .

MEN JAG ÄR INTE SOM ALLA ANDRA.

JAG KLÄR MIG SOM JAG VILL, SMINKAR MIG O SER UT SOM MIG SJÄLV. JAG ÄR INTE SOM ALLA "FJORTISAR" ME BLOONT HÅR O FJORTIS BRILLOR, JAG TKR DET ÄR HELT OPERSONLIGT ATT VARA SOM ALLA ANDRA, ATT INTE VÅGA VARA SIG SJÄLV ÖVER HUVUDTAGET? ALLA TYCKER DET ÄR UPPENBART ATT MAN SKA HA BLONT HÅR, ME BLÅA ÖGON. ANNARS SER MAN KNÄPP UT? HUR JÄVLA FEL ÄR INTE DET??

NU FICK JAG EN JULKLAPP AV EN SLÄKTING, LILA FÄRGNING FRÅN LONDON, FÖRATT JAG SKA KUNNA GÖRA LITE SLINGOR I MITT HÅR. ÄR DET FEL ATT JAG VILL SE UT SOM JAG VILL ELLER? ÄR DET KUL ATT KALLA FOLK SOM SER ANNURLUNDA UT FÖR FREAK T.EX? HMM TYCKER MAN DET ÄR MAN STÖRD I HUVET ! SÅ NYSS GJORDE VI SLINGORNA , O GISSA VAD? SOM MÅÅÅÅÅÅÅÅNGA ANDRA GGR, SYNS DET INTE ENS :(

DET SER EXAKT LIKA DANT UT :I OCH JUST NU HATAR JAG MIG SJÄLV. JAG VILL KUNNA FÄRGA MITT HÅR..PLATTA DET ? MEN NEEH MITT HÅR GÖR SOM DE VILL :( VAD KAN  JA GÖRA ÅT DET? INGET

SÅ DOM SOM GILLAR ATT MOBBA FOLK FÖRATT DE SER ANNURLUNDA UT, KAN DRA!! Pheew..så var bara tvungen att få ut det..mamma undrade vrf jag grät o nu kändes det barasom att ja var tvungen att fåut det. Jag skrev inte detta föratt ja blivit mobbad riktigt. för jag är inte mobbad på det sättet. 

Jag blev bara besviken över mig själv..Och hoppas att ni "normala" uppskattar er själva . Jag önskar att jag hade rakt hår t.ex :(

Så lycko er! Njut och lev livet ..//Néa

Av Nea/Linnéa/Nemo - 25 december 2010 10:25

Hejsan :DD igår var det JULAFTON :D

idag är det....JULAFTON ;S haha asså..för mig

igen..hmm, ska hem till pappa idag o fira ^^

Vill ni vet va ja fick? 


Skriver nårgra grejer:


Kläder :p

Pengar x)

Lila hårfärg från london ^^ (ska göra slingor)

Kryssning me familjen :D

London resa me familjen ( den 7de januari )

En mops allmenacka av colin :D aawh  ♥

Ett leopard mönstrat täcke xD :D

Goooodis ^^

Fina smycken o smink från New York :D

Twilight böcker från Brorsan :D  ♥

Canada "snow" (goose) Skor :DDD

M.m kan berätta o visa senare x)


Men London resan ska bli Najjs :D LÄNGTAR!!!!


Okej men vid 5 ska vi till pappa ^^ KRAAAM  <3 hoppas NI också hade en mysig jul ;)

Av Nea/Linnéa/Nemo - 23 december 2010 14:32

Aw..älskade lilla ebba 

Du finns och kommer alltid att finnas i våra hjärtan.

Nu får du vila ♥

Det var nog bäst så här. Du har haft ett långt fint liv med

många fina minnen , med dina nära och kära ..


Vi älskar dig ♥♥♥


 RIP Ebba :'(

Av Nea/Linnéa/Nemo - 23 december 2010 10:43

Karla, vill ba säga att din blogg äger :D ♥♥♥

(så e det ok att ja lånade denna fråge grejs? annars tar ja bort) <33


Dig:
1. Hur lång är du?
 idk
2. Vad vill du bli när du bli stor? vene 
3. Vad pluggar du? Massa tråk i skolan
4. Har du långt hår? De blir långt om ja plattar
5. Vilken hårfärg har du?  Röd-Orange

6. Sminkar du dig? Everyday :/
7. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Ljusblå sammet ^^
8. Har du kysst någon idag? maybe


Familjen:
1. Bor dina föräldrar ihop?
 Nopes
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Båda ♥
3. Hur många syskon har du? 1,storebror Marcus♥
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? "Godnatt pappa älskar dig, ha en mysigjulafton.." ♥

5. Vilken mat lagade din pappa senast? Tikka Masala >.<
6. Hur många ställen har du bott på? 5 xD
7. Vem i din familj stör du dig mest på? Min katt, hon väcker alla mitt på natten :I ♥
8. Vilken familjemedlem är snällast? Älskar alla lika mkt
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Igår (han sover fortfarande)


Kompisar:
1. Vem är din bästavän? Har många, men drea är min bv
2. Har du kysst nån kompis? Jao
3. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Ofc :D
4. Vem har du varit kompis med längst?  (dom från dagis)

(jacqueline, Linnéa J , Johan , Hampus, Aksel, Erik,Alin(vi var t.om grannar♥)simon, linus ECT :D
5. Vem känner dig bäst? Mamma :P <3
6. Längsta tid du varit osams med en kompis? Länge nog
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde de? Öhm
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nejdå? :)


Kläder:
1. Vad har du på dig idag? Svart Linne, Kofta, Tights-Jeans uppsatt hår i toffs ^^
2. Har du bytt om idag? Ja?
3. Favorittröja? Min MeatSucks t-shirt :Pfast den e borta-

4Sexigaste klädesplagget på andra könet? Idk
5. Har du gett bort kläder nån gång? Yeah
7. Har du handlat kläder genom internet? Aah

8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? Nej?

9. Fulaste plagget andra könet kan ha? Vene

10. Vad använder du för skor? Just nu Uggs :3


Vågar du:
1. Skrika åt dina föräldrar? Japp om de förtjänar de c:
2. Klä dig annorlunda? Every day..

3. Vara dig själv? Självklart
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Japp

5. Fisa inför din pojk/flickvän? men gud xD nej?..
6. Pierca dig? Har i näsan , o ska ta i läppen..men asså ja har blod fobi så vet nt om ja klarar av de x)

7. Ge dig på utmaningar? Bring it on Bitch

8. Ha sex på offentlig plats? ;D

9. Vara omogen? HHIHHIHIHIHIHIHI de klart xP

10. Äta små kryp? Nejtack, vegetarian x)


Skolan:
1. Vad heter din skola? Tråsättra

2. Vad heter din favoritlärare? Olle <3
3. Vad är ditt favoritämne? So , NO (ska satsa xD )
4. Snyggaste läraren på skolan? -
5. Fulaste läraren på skolan? Camilla D: (sry!)
6. Tråkigaste ämnet? Matte >.<
7. Har du skolkat mycket senaste året? Definera "mycket"
8. Hur tar du dig till skolan? Går, ibland bil


Någon:
Som förstår dig: Många :)
Som du saknar: Dreaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Som du längtar  
Som du hatar: nämner nt här fråga irl


Vem:
Kramade dig senast: ;D
Pussade dig senast: ;D
Var du hos senast: ;D

Ringde dig senast: ;D
Ringde du senast: ;D


Jag:
Är singel: Maybe
Saknar någon just nu: Ja D:

Är rädd för att bli övergiven: Har drömt om de ja..
Svär ofta: Öhm? xP inte hemma iaf , de dampar om man säger "fan" -.-

Sjunger i duschen: Nej, har aldrig fattat mig på, ja sjunger när det är mest olägligt :DD
Är en morgonpigg person: Bara på helger ? HAHAHHA
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: Beror på varför 
Är kär i kärleken: O.o
Skrattar åt mina egna skämt:  Typiskt mig ja..
Vill ha barn: Nån gång kanske ;)


Har du:
Piercingar: Japp, näsan, öronen , forna naveln...

Syskon: Jao
Pojk/flickvän: -
Jobb: SKOLA :( j*vla slav arbete!!)
För många vänner: Nej ♥
Rymt hemifrån: Nej
Färgat håret: För många ggr :/
Bra självförtroende: Sägs så, ja bryr mig nt om folk stirrar på mig , jag vågar vara mig själv ;)

Sagt "jag älskar dig" till någon: Jaaa
Varit kär: Ja

Gjort något olagligt:  ;)
Somnat i skolan: Bara 2 ggr..på so lektionen :( och på idrotten xD HHAHAHA "Linnéa..lektionen är slut" "jahaa"
Brutit ett ben: Fått liten spricka i handleden bara
Tappat bort mig i min hemstad: Hihihihihi ..Ja
Sett en fallande stjärna och önskat: Japp, o den gick i uppfyllelse ♥
Varit otrogen: Nej
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Ja...

Smugit ut utan lov: Nej..bara i mina drömmar

Ljugit om var jag är för mina föräldrar: *host* nej
En hemlighet som ingen vet:  Som bara jag vet? Japp
Varit på en blind date: Njaae, bara på RP
Sovit en hel dag: ^^ ja
Somnat gråtandes: Ja :(


Brukar du:
Titta dig själv i spegeln: Försöker att undvika ..
Ha ångest: bror på vad ja gjort
Drömma mardrömmar:Every night (tkr dock det e spännande)

Klä dig i svart: Nästan 24.7 ;) ♥
Hata folk: Har dom gjort mig ngt illa, eller nån ja känner kan jag vara "sur" på folk..hata är ett starkt ord.Men ja , jag hatar 2 personer ..i vår skola/klass

Lita på folk: Ja men beror på vem


Sista personen som:
Sov i din säng: Min katt xO
Fick dig att gråta: Mamma berättade igår att min Gammelmormor ebba kmr troligen dö om 2 dar.. :( ♥
Du delade en dricka med: Hihi ;)
Skrek på dig:  Vet nt 
Du fick sms från: (ska kolla..) ...Alex

Av Nea/Linnéa/Nemo - 23 december 2010 10:16

haha lägger ut lite random videor! (vet att ja redan lagt upp dem på fb men gör de här oxo ^^ kolla liite längre ner för dagens inlägg ;) )


Presentation


Hej:3Jag heter nea och är** år.Jag är vegetarian sen 3 år tillbaka,och tränar smått som vegan.Jag kör min egenstil och bryr mig faktiskt inte om vad andra tkr om det ^^har piercing i näsan.Du får gärna kommentera eller skicka frågor, jag svarar gärna.

Frågor? SKRIV o ja svarar :D ♥

26 besvarade frågor

Röstning!

Känner du mig irl? elr de kanske du nt gör..hur fan hittade du min lilla blogg? :D♥
 JO ja känner dig irl! ♥
 Mötte dig på internet! :D
 Äh har addat dig p fejjan, inge merh typ
 VEM FAN E DU? :D
 Ja "känner" dig lite, har sett dig några ggr!
 Såg länken som du ALLTID skickar på fb , så ja kikade in!
 Kom randomly in hit! (slump)

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards