Weird,and proud

Alla inlägg under december 2010

Av Nea/Linnéa/Nemo - 12 december 2010 10:53

Ska julhandla presenter med mamma idag ^^

Har fan saknat henne D:

Men först åker vi typ till Norrtälje

o handlar där i deras annurlunda affärer :D

SEN åker vi nog in till stan :)

Ska bli kuul ;)


Lite random bilder:


   HATAR denna bild på mig HAhahaha men , det e ju vi 3 ^^

så de klart att vi ska ha med den..

   HAHAHAH så skön asså ^^ ♥

  

Hihi på tåget :D sööta alin!!


          Japp , juuste det är bara 12 Dagar kvar till julafton :DD

Näe men nu ska jag äta frukost o städa kanin buren :D

   Aw nessie ♥♥♥

               //néa

Av Nea/Linnéa/Nemo - 11 december 2010 21:50

Haha omfg!!!

 Dom gjorde det xDD

O jag filmade det :D

aw det va amazing

men des lilla, HAN E FORTFARANDE MIN <33


Haha o ni fattar 0 >.< kanske bäst så!


            Chattar med dom nu

      Era sötnosar :D 

Nea loves u Mwaah



Av Nea/Linnéa/Nemo - 11 december 2010 19:29

Är inte random egentligen de bästa? :D gjorde en random video med lite bilder♥

Och besök också min Youtube kanal : Sweetwanilla

föratt kolla på mina weirda videor :D


Av Nea/Linnéa/Nemo - 11 december 2010 16:18

Jag är ingen konstnär o kmr aldrig bli det

men lägger upp lite fail bilder jag ritat på paint :) (tkr paint e svårt, irl e ja bättre på)


   

WTF


  

>.<

   Haha xD

  

Random :3

   (OLD XD)

   :P

    xD

  

Haha det skulle stått baking.. xD

  

HAHAHHAHA



    

  

Av Nea/Linnéa/Nemo - 11 december 2010 13:20

Nu ska vi handla julgraan :D

Jag o pappa åker nuu ^^

Börjar känna mig bättre, o vill INTE

missa detta xP detta gör man ju

bara 1gång om året o jag SKA va med haha


Kraam //nea

Av Nea/Linnéa/Nemo - 9 december 2010 19:24

Åhh jag e Sjuk >:( kmr nt till skolan imorgon, mår verkligen sämst :I

                        KRAM / Sjuka Nea

Av Nea/Linnéa/Nemo - 9 december 2010 08:26

Haha har typ bara bowlat 1 gång tidigare så ..detta kmr ju

gå bra xD men men, marcus väckte mig skit tidigt (jag hade ju satt alarm o allt annars xD) Men då fick ja lite tid över till..

Att  va vi datan ^^


Vi börjar som vanligt (9.10)

Då har vi bild..

Sen går vi till bussen o åker till täby :D


 O nästa vecka är det Lucia i kyrkan, o muséeum o fri stadsvandring inne i stan :D Då ska vi gå på julmarknaden typ

ska köpa julklappar >.<

Men nu loggar ja ut :D

    

Vår coola klass  :) hittar ni mig? xD (tips, översta raden)

Ser drogad ut >:(

Av Nea/Linnéa/Nemo - 8 december 2010 19:49

Mm det va ganska kul ändå, haha sitter i soffan nu o äter massa knäck som vi köpte ..från mig Hahha xD


Men sen när jag skulle gå hem, va de några tonåringar de bah:

Öh vill du ha cigg?

Jag ba: Nä

Dom ba: "Nää" (härmade mig)

Haha, då började ja garva sen drog ja HHAHAHHAHAH

Men gick fan fel o gick värsta om vägen o de va skitkallt hehe

>.< buut i turned out fine i guess, ser skolan nu genom fönstret ..rolig info vah? ^^

Men nu ska ja titta på tv xD kraam //Néa

Presentation


Hej:3Jag heter nea och är** år.Jag är vegetarian sen 3 år tillbaka,och tränar smått som vegan.Jag kör min egenstil och bryr mig faktiskt inte om vad andra tkr om det ^^har piercing i näsan.Du får gärna kommentera eller skicka frågor, jag svarar gärna.

Frågor? SKRIV o ja svarar :D ♥

26 besvarade frågor

Röstning!

Känner du mig irl? elr de kanske du nt gör..hur fan hittade du min lilla blogg? :D♥
 JO ja känner dig irl! ♥
 Mötte dig på internet! :D
 Äh har addat dig p fejjan, inge merh typ
 VEM FAN E DU? :D
 Ja "känner" dig lite, har sett dig några ggr!
 Såg länken som du ALLTID skickar på fb , så ja kikade in!
 Kom randomly in hit! (slump)

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards