Weird,and proud

Alla inlägg under december 2010

:D

Av Nea/Linnéa/Nemo - 23 december 2010 10:15

Av Nea/Linnéa/Nemo - 23 december 2010 10:14

hahaha


Av Nea/Linnéa/Nemo - 23 december 2010 10:13




Av Nea/Linnéa/Nemo - 23 december 2010 10:04

Jao idag ska jag till Solö ^^ ska sova över där tills lördag 

då jag hemma på andvägen firar jul med pappa :)

(btw ebba tänker på dig gmn, vi ska hälsa på dig idag♥)

:'(


Anyway..vaknade kvart i 8 för min galna katt väckte mig x)

Så ja tänte positivt att om ja gick upp då kunde ja få mer tid me att slå in presenterna, packa, klä på mig o sminka mig ect o "äta frukost" nåt jag nt gjort än though xD 


Bild ;D :


(btw failade med den svarta ögonskuggan därför ser ja ..weird(are) ut :P)


            

Av Nea/Linnéa/Nemo - 22 december 2010 15:19

Åh skulle byta piercing å då började de blöda å skit så nu e ja helt snurrig o ser suddigt >.< 

Av Nea/Linnéa/Nemo - 22 december 2010 11:58

Hejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
jjjjjjjjjjjjjjjj


ee med wiiiilma o feeeelix :D

Av Nea/Linnéa/Nemo - 22 december 2010 07:51

Hmm jag är faktiskt på superbra humör idag :D

Vaknade dock lite tjurigt när pappa väckte mig för tidigt, men nu ser jag det som positivt att jag har mer tid på mig!

Juul lov efter idaag :D snart x-mas ^^

Ska vara med bästa Wilma o Felix idag :)

Kraam kraam


Presentation


Hej:3Jag heter nea och är** år.Jag är vegetarian sen 3 år tillbaka,och tränar smått som vegan.Jag kör min egenstil och bryr mig faktiskt inte om vad andra tkr om det ^^har piercing i näsan.Du får gärna kommentera eller skicka frågor, jag svarar gärna.

Frågor? SKRIV o ja svarar :D ♥

26 besvarade frågor

Röstning!

Känner du mig irl? elr de kanske du nt gör..hur fan hittade du min lilla blogg? :D♥
 JO ja känner dig irl! ♥
 Mötte dig på internet! :D
 Äh har addat dig p fejjan, inge merh typ
 VEM FAN E DU? :D
 Ja "känner" dig lite, har sett dig några ggr!
 Såg länken som du ALLTID skickar på fb , så ja kikade in!
 Kom randomly in hit! (slump)

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards