Weird,and proud

Alla inlägg under december 2010

Av Nea/Linnéa/Nemo - 3 december 2010 23:11

Haha ojjsan, har varit sjuk o har nt varit vid datan på ett tag...heh sry!


Meen iaf, ska lägga mig tidigt, för imorgon ska mamma, jag o marcus julhandla i 


kiista :D äta lunch där o träffa Dick o Natalie

det ska bli kul :D ♥


Kollar på Inside man !! Älskar den..


chattade lite med adam och alex men

nu lyssnar jag bara på musik <3

Ni vet Living Dead Dolls?


HAHA asg är helt INSANE i dem <3333


kolla här e en bra slideshow:

http://www.youtube.com/watch?v=nSe479DpqFA


önskar mig DAW dockan , Marilyn Manson och BeetleJuice ^^

LDD dockorna är samlar obejekt (ganska stora "läskiga" dockor)

de är ganska svåra o hitta, alltså de hittas inte precis i villken affär som helst..

De kan kosta runt 180 till 600 kr :P


Living Dead dolls!



  

   

(jupp det där va beetle xd)

Orkar inte visa M.M Edward o Saw dockorna xd visar några random LDD istället..

  

  

  

  

  

Hihi visst e dom "läskigt sööta?" o alla kmr i små kistor

med tillbehör ^^ men nördarna som har flera tuusentals (samlare)

de öppnar ALDRIG boxen..de stannar kvar i sin kista >.<

    

    

  

  

  

Men vissa e ju lite kusliga, som denna t.ex det e en riktig person som blev

mördad :( hon fick iaf en docka av sig sj..


            Haha men nog om scary dolls,

 nu ska jag soooooova :DDD haha godnatt!

Presentation


Hej:3Jag heter nea och är** år.Jag är vegetarian sen 3 år tillbaka,och tränar smått som vegan.Jag kör min egenstil och bryr mig faktiskt inte om vad andra tkr om det ^^har piercing i näsan.Du får gärna kommentera eller skicka frågor, jag svarar gärna.

Frågor? SKRIV o ja svarar :D ♥

26 besvarade frågor

Röstning!

Känner du mig irl? elr de kanske du nt gör..hur fan hittade du min lilla blogg? :D♥
 JO ja känner dig irl! ♥
 Mötte dig på internet! :D
 Äh har addat dig p fejjan, inge merh typ
 VEM FAN E DU? :D
 Ja "känner" dig lite, har sett dig några ggr!
 Såg länken som du ALLTID skickar på fb , så ja kikade in!
 Kom randomly in hit! (slump)

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards