Weird,and proud

Alla inlägg under februari 2011

Av Nea/Linnéa/Nemo - 3 februari 2011 14:35

Johanna kunde nt x) aja ..

jag måste endå plugga som fan till imorgons PROV!

Vi har typ NO och SO prov..och engelska förhör..och matte läxa..

har nt gjort nåt alls ^________________________^ aja byee

Av Nea/Linnéa/Nemo - 3 februari 2011 14:26

Vi fick sluta tidigare p.ga att det var en "lus" på luddes bänk-

Nina sa att vi fick gå hem xD

Men ja tror srsly inte att det var en lus, den där va ju STOR

vanlig insekt :D


Hahhaha iaf..

Jag köpte Powerking i skolan idag..ska testa x)

Nu e jojjo på väg :D kraaam ♥

Av Nea/Linnéa/Nemo - 2 februari 2011 21:09

Fick en, lite annurlunda fråga :)

Ja , jag kanske verkar hård, dryg, kaxig..fjortis?

^___^ men  neej! Jag försöker mitt bästa , med att vara

MIG SJÄLV! jag är varken "emo" eller "fjortis" , OCH ALLT HANDLAR INTE OM UTSEENDET, UTAN DET MENTALA ;) så när jag blev kallad:

Fjemo, var det på skoj, så ta inte allt så seriöst :))

Lisa, (vem du nu rly är..) känner du mig irl? Vet du hur jag är som person på riktigt? Isf, säg det! vill inte skapa några konflikter :3

men TACK föratt du var ärlig, och sa vad DU tyckte ♥


   Nej , inte riktigt ^^


detta är jag, en liten mupp som heter Néa :)

Jag kör min egen stil, o bryr mig inte vad ANDRA tkr.

Har ni problem med mitt utseende? ^^ okej, synd för er..

Men jag tänker inte ta åt mig :')

  

Av Nea/Linnéa/Nemo - 2 februari 2011 11:07

Jaa då e man tbx då :D

ja hade ju samtal med min mentor.

Det gick superbra ^___^ 

fast sen efteråt ville pappa krama mig...det va ju

folk där? :_D ah nvm . Mina föreldrar vart så stolta över mig.

:D nu ska jag äta lunch o göra Noothing :') bara chilla...


baiii

Av Nea/Linnéa/Nemo - 1 februari 2011 20:02

Ruuubriken? näeh ba nåt ja kom på :D

................

Igentligen... " LOL"


ser ut som en drunknande gubbe O.o

Av Nea/Linnéa/Nemo - 1 februari 2011 19:33

Elllllooooooooooooooooooooooooooou

whats up?

Guess whaaaaaaat?

I'm hyyyper :D

I called my friend Natehan , and he were like: Ewh ur naaasty!

L8er he came to "ma" house and we had greaaaaaaaat fun xDD


Okej, för de första..Vrf på engelska??

Öhm vene, vrf inte? vadå fattade du nt elr?......................................


O för de andra, vrf e du hyper?

Hihihihihihihihihi vene D:

det varierar :'33


Okej, ja kmr förmodligen RADERA detta inlägg senareeee!

För..Uhh ja , jag verkar helt enkelt nt klok när ja skriver såhär :OO


men kooooom igen, måste man alltid vara så seriös om AAALLT

?! :D 

Av Nea/Linnéa/Nemo - 1 februari 2011 15:16

Hej ^^ Har fixat presentationen på sd o gör nu...

Ingeeet :D skönt faktiskt :3

Idag hade vi idrott , villket e dåligt eftersom 

det är kl 8 på morgonen (för trött för det :P)

Meen meen


det var ngt jag skulle skrivaaah..

hmmmmmmmm

imorse ba: YES , detta ska ja skriva på blooggen...

aanyway -.- kmr väl på de sen antar ja :))

Kram

lol

Av Nea/Linnéa/Nemo - 1 februari 2011 15:16

A funny thing is: Jokes about blondes

A funnier thing is: Telling them to blonds

The funniest thing is: When they don't get it

Presentation


Hej:3Jag heter nea och är** år.Jag är vegetarian sen 3 år tillbaka,och tränar smått som vegan.Jag kör min egenstil och bryr mig faktiskt inte om vad andra tkr om det ^^har piercing i näsan.Du får gärna kommentera eller skicka frågor, jag svarar gärna.

Frågor? SKRIV o ja svarar :D ♥

26 besvarade frågor

Röstning!

Känner du mig irl? elr de kanske du nt gör..hur fan hittade du min lilla blogg? :D♥
 JO ja känner dig irl! ♥
 Mötte dig på internet! :D
 Äh har addat dig p fejjan, inge merh typ
 VEM FAN E DU? :D
 Ja "känner" dig lite, har sett dig några ggr!
 Såg länken som du ALLTID skickar på fb , så ja kikade in!
 Kom randomly in hit! (slump)

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards