Weird,and proud

Alla inlägg under februari 2011

Av Nea/Linnéa/Nemo - 15 februari 2011 19:56

HAHAH nää, nu ska ja sluta deppa ! Nu stänger jg av slipknot musiken o sätter p Kidkudi , med Day 'n' night :DD


Hhaa iaf, (dunkar musiiiik :DD)


Chattar med Pelin :''] 

Av Nea/Linnéa/Nemo - 15 februari 2011 18:57

Japp , sant. (rubriken)

Och den är kall, falsk, grå.

Allt är svartvitt. Fast om du letar vidare, går så långt du bara kan..

Kan du hitta det röda. Kärleken.

Den är inte falsk, inte livlös..den är vaarm och trygg.

Men det är inte alltid man hittar det där..färgladda.

Fyfan..


Här e lite "statusar" från min fb.

Där jag skriver hur/vad jag känner.


 

     

Av Nea/Linnéa/Nemo - 13 februari 2011 15:26

http://www.mindistortion.tv/pocketemo/?data=4-1-20-3-1-1-1-0-1&name=PG

Av Nea/Linnéa/Nemo - 13 februari 2011 15:10

Miin lilla "pocket emo" :))

han heter PG mihihihhi..

föratt se honnom, ja tror att ni trkr load :)

Av Nea/Linnéa/Nemo - 13 februari 2011 14:24

Japp, nu "sover" jag fiint i min säng..uhm tror pappa iaf :)

Har chattat lite Med "Pemo" (Pelin) Men ja va tvungen å dra, sen när ja kom tbx va nt hon inne ^^ aja , catch up with her l8er then! Trevlig prick..


HAHAH har börjat märka att jag pratar som en gamling..

"trevlig prick" "ojsan, där slog dövörat till" (som : jag valde att nt höra dedär!) Hahh..


Ni borde faktiskt kolla in hennes blogg :)


http://cellar-door.bloggplatsen.se/

Av Nea/Linnéa/Nemo - 13 februari 2011 09:10

Japp nu har folk röstat, och jag ska defenetift(fan vet nt hur man stavar de?xd)

ladda upp mer bilder!

Men här har ni orsakerna till att jag INTE gör det :']

  • Det tar typ 10000000 år o ladda upp 1 bild?! Man kan ba ladda upp en i taget--
  • Jag laddar oftast upp bilderna på fejan först, sen tkr ja de räcker xD
  • Jag e typ sjuuk 24/7 just nu, och tänker INTE ta bilder på mig nuu--

Men men :D nu ska jag "vakna" xDD kram byee

Av Nea/Linnéa/Nemo - 12 februari 2011 18:31

Haha förlååt, men det där var väl liiite onödigt? ^^ Gå och klaga på hur folk pratar,i en video? (och lilla du, JAG KAN LÄSA IP ADRESSER)

Hyltebruk..wtf?

Du behöver inte kommentera min engelska, men tack föratt du var ärlig :)

(jag vet att du kan svenska!) Och 1 viktig sak..


Klaga INTE på någon annas engelska när du själv inte kan stava!


And if u rly didnt understand that, use google translater or something---

"If you can´t speak English, don´t speak... You should train on that one paticiler thing!!"  Bevisar tydligt att du inte själv kan..

Jag är svensk, måste jag vara bäst på och prata engelska då? ^^


   Sry, de gick nt o skriva name , bloggplatsen ville typ nt att man skrev så. Man får tydligen nt heller skriva "<3"

Av Nea/Linnéa/Nemo - 12 februari 2011 15:27

fail men endå rätt okej! Bättre än förut iaf x)


   före 


efter

   :D

Presentation


Hej:3Jag heter nea och är** år.Jag är vegetarian sen 3 år tillbaka,och tränar smått som vegan.Jag kör min egenstil och bryr mig faktiskt inte om vad andra tkr om det ^^har piercing i näsan.Du får gärna kommentera eller skicka frågor, jag svarar gärna.

Frågor? SKRIV o ja svarar :D ♥

26 besvarade frågor

Röstning!

Känner du mig irl? elr de kanske du nt gör..hur fan hittade du min lilla blogg? :D♥
 JO ja känner dig irl! ♥
 Mötte dig på internet! :D
 Äh har addat dig p fejjan, inge merh typ
 VEM FAN E DU? :D
 Ja "känner" dig lite, har sett dig några ggr!
 Såg länken som du ALLTID skickar på fb , så ja kikade in!
 Kom randomly in hit! (slump)

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards