Weird,and proud

Alla inlägg under februari 2011

Av Nea/Linnéa/Nemo - 28 februari 2011 00:42

HAHAHAHA sitter o käkar sallad? :PP

Av Nea/Linnéa/Nemo - 28 februari 2011 00:21

shiet ? hur fan blev kl så mkt? xD


   japp, 4 timmar i sträck, känns som 4 minuter ^^ 

Av Nea/Linnéa/Nemo - 27 februari 2011 23:10

AHHAHA först småchattade vi me Pelin ^^

Sen ringde vi Fredde, men vi la på när wilma loggade in.

Så vi ringde henne, först på skoj,lurade vi henne att drea gått hem xDD

sen berättade vi x)

:D:D

Av Nea/Linnéa/Nemo - 27 februari 2011 14:45

tio över 3 åker vi o hämtar upp Jujja o Ima, vi ska till tääby ^^

Vi ska se p bioo :P så ja ska fixa mig nu ^^ kraaaaam

HTC

Av Nea/Linnéa/Nemo - 26 februari 2011 13:01

Helluuh! Vaknade typ vid 10, klev upp o åt frukost.

Vi skulle åkt in t stan , men jag a att ja nt orkade så vi skippade de, o åkte till Onoff här i åkersberga  istället. Jag fick en HTC WildFire mobil av pappa ^^

Skulle fått Desire, men wildfire var mkt "finare" xd eftersom Desire är jobbigt stor :P. Så nu tvingade pappa mig o äta äckel lunch, och jag ska försöka få igång mobben :D 


Ungefär vid 16.00 åker vi föro hämta upp Drea! Hoppas hon mår bra :D

Jag har ont i magen å mår typ illa, men det e oooook. Jag tar en alvedon xD


Inget allvarligt ^__^ kraaaaam

JUUSTE, pappa fixade min kamera, o nu kan ja börja fota igen :D

Förbered er på tuusentals bilder o videor nu när ja e med drean ikväll :D♥

Av Nea/Linnéa/Nemo - 25 februari 2011 22:09

Pahaha hur fan kan man missa det? ^^


   hmm vad tänker jag me? ..hur långt e lovet egentligen? :S

Av Nea/Linnéa/Nemo - 25 februari 2011 16:13

Heelluu! :D idaag så vare en jäkligt lång dag (kändes d som iaf xd)

det e min "andra födelsedag" idag, o vi kanske skulle ut o äta :D

Imoorgon kmr vääääääääääääääääääääääääärldens BÄSTA Drea hit!

Vi ska ha de bäst, hoppas bara hon mår bra! 

Vi kanske ska ha en fest tsm ju! Maskerad :P ♥

Jag ska iaf va Zombie Katt (du katt? konstigt..) , med massa blooooood!

Jag ska till bluefox inne i stan o köpa VIT foundation/ eller puder, o svart läppstift (emoo afären assooe) x) najs najs!


Men iaf kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Yay

Av Nea/Linnéa/Nemo - 24 februari 2011 22:55

Har varit en super brah födelse dag ^^

Fick många fina inlägg på min fb logg, TAACK <33

Nuuuh chattar ja me Bäästa Zac (aka Dissarn enligt mig o Kristinaa)

Presenter:

Jag fick lite kläder, pengar, 3 nya piercingar av brorsaan, MarilynMansons självbiografi på engelska (har ju läst den 100 ggr p svenskaa)

sen fick ja nytt membership på C.P , smycken, (JÄTTEFINT armband från söööötaste drea btw! TACK <333)  och mamma skrev p mitt kort att, 

om nåt av mina "favvo band" kmr hit, skulle ja få gå p konsert :D

(kanske Marilyn Manson me Martina? :33)


Haha , så imorgon blire Födelsedag nr2 med pappa :D

sen kanske sova här med drea, o planera inför vårt party ;D


Kraaaaam


HAHA cp kod när ja loggade in: FEAR (räddsla)

 

Presentation


Hej:3Jag heter nea och är** år.Jag är vegetarian sen 3 år tillbaka,och tränar smått som vegan.Jag kör min egenstil och bryr mig faktiskt inte om vad andra tkr om det ^^har piercing i näsan.Du får gärna kommentera eller skicka frågor, jag svarar gärna.

Frågor? SKRIV o ja svarar :D ♥

26 besvarade frågor

Röstning!

Känner du mig irl? elr de kanske du nt gör..hur fan hittade du min lilla blogg? :D♥
 JO ja känner dig irl! ♥
 Mötte dig på internet! :D
 Äh har addat dig p fejjan, inge merh typ
 VEM FAN E DU? :D
 Ja "känner" dig lite, har sett dig några ggr!
 Såg länken som du ALLTID skickar på fb , så ja kikade in!
 Kom randomly in hit! (slump)

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards