Weird,and proud

Alla inlägg under februari 2011

Av Nea/Linnéa/Nemo - 6 februari 2011 18:38

Hahah vi gör nån gryta ^____^ öhm..vi...alla 4...okej , jag va nt med jag spelade medans D: men ja hjälpte liiite xD :D


tog typ några bilder..ska se om de går o ladda upp..ja...ja laddade upp dom på fb ^^ kolla in där i mitt nya album ^__^


Av Nea/Linnéa/Nemo - 6 februari 2011 14:46

Hejj :D Vi e hemma från arninge, vi köpte mat t djuren o handlade lite övriga saker haha....

mamma o C ska ju bo här med oss i en vecka nu, så vi hoppas att hon tog med hårfärgen så ja kan göra om mina slingor ^___^ kram

Av Nea/Linnéa/Nemo - 5 februari 2011 20:24

Nu (elr för ett tag sen) har vi kommit hem ^^ vi svängde av vid Kista och marcus köpte nån datamus för över 1400 kr?! :O jag fattar nt xD mina datamusar går alltid sönder , så jag använder typ dne dära plattan på min laptop xP


Iaf, det tog c. 1 tim o 30 min ^__^ 

och det lite jobbiga var att jag o brorsan hade en stor, tung spegel i knät..

vi skulle ge den till D och N . Och iaf, sen va väldigt jobbig, o den träffade den nerv så hela sidan av vänstra kroppen DOMNADE AV xdddd fail!

Hela benet, armen, läpparna allt va helt borta xdd fick panik..

men de gick över efter 30 min :)


Sen så var vi hos dom och de hade ett jäättefint och trevligt hem :D

vi åt pizza, som de gjort själva sen till fika åt vi tårta xD

nu e haha vi som sagt hemma . xD okej,,jag kmr ingen vart..

men jag ska iaf lägga upp en video till Lisa ;)

Av Nea/Linnéa/Nemo - 5 februari 2011 20:19

Jaha? Men bara föratt vi kanske går i samma skola , betyder det fortfarande inte att du känner mig, och vet hur jag är personligen ^^ Som sagt, jag kör min egen knäppa stil, jag är nt normal, so what? troru ja bryr mig ? :) nej.

Vill du fortsätta hacka på mig, what ever jag tänker iaf igga :D

Av Nea/Linnéa/Nemo - 5 februari 2011 11:17

En vacker dag satt jag och min kompis och spelade GH3


Nate: Jävla dork nea -.-

Nea: Vah? ahahhaha vadå då?

Nate: Du spelar denna låt bättre än mig D: FU


Och va svarar man med det..? jag försökte mitt bästa ^^


här e låten, om man bara vill lyssna, under kmr själva spelet.

Ja, vi körde expert x)


den verkar lätt ibörjan ...men när man kört klart den (menar, den e ju endå 4 min lång) så är man srsly DÖD , jävla zombies med krokiga fingrar! O_o

Av Nea/Linnéa/Nemo - 5 februari 2011 09:22

HAHAHAHAH nu fattar jag..

när jag får kommentarer måste jag godkänna dom, 

jag "gör" det och sen ba..vart fan tog kommentarerna vägen då? Mihihi..jag har tryckt på fel knapp, och raderade dom ist för godkänna :( xDD ibland tror jag att jag e blond..

Hade blont hår en gång (på sommarlovet) och plattade det varje dag, SKIT FULT! naeee, vissa passar INTE i blont.


Iaf :D jag  e näästan frisk nu, ska ta Paracetamol

Sen vid 11 åker vi till enköping då ;D

Vi ska hälsa på Nathalie och Dick ^^

ska bli kuuulish :D


  

öhm, jaa. Idag har jag:

Canada hoodie ^^

Och tights jeans (svarta) :D

Av Nea/Linnéa/Nemo - 3 februari 2011 18:27

feber, kmr säkert nt till skolan imorgon...

Presentation


Hej:3Jag heter nea och är** år.Jag är vegetarian sen 3 år tillbaka,och tränar smått som vegan.Jag kör min egenstil och bryr mig faktiskt inte om vad andra tkr om det ^^har piercing i näsan.Du får gärna kommentera eller skicka frågor, jag svarar gärna.

Frågor? SKRIV o ja svarar :D ♥

26 besvarade frågor

Röstning!

Känner du mig irl? elr de kanske du nt gör..hur fan hittade du min lilla blogg? :D♥
 JO ja känner dig irl! ♥
 Mötte dig på internet! :D
 Äh har addat dig p fejjan, inge merh typ
 VEM FAN E DU? :D
 Ja "känner" dig lite, har sett dig några ggr!
 Såg länken som du ALLTID skickar på fb , så ja kikade in!
 Kom randomly in hit! (slump)

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards