Weird,and proud

Alla inlägg under januari 2011

Av Nea/Linnéa/Nemo - 17 januari 2011 19:40

Jao idag va ja me ima :D (wilma d.) Vi gjorde läxorna hos henne sen

åkte vi till centrum. Där åt vi subway :P sen gick vi runt lite, o jag såg PG Des o dom :D sen gick vi till gamla delen av centrum HAHAHAH , o då skulle vi sätta oss där i mitten vi borden, o ja ba: Haha du får alltid sitta i soff-delen medans ja måste sitta på nån äcklig stol! :P

Wilma började ASGARVA!! hahahah :DD..men ja ..jag satt ganska mkt på äckiga stolar :)) sen när vi satt där, ser jag Håkan(no läraren) bakom oss..vi ba SHIT

o han skulle handla fika på caféet där bakom oss haha.

wilma ba: åånej tänk om han sätter sig här!? *inget svar från nea*

ima gömmer sig. sen efter typ 2 min säger jag: ÅÅNEEJ!! TÄNK OM HAN SÄTTER SIG MED OSS!? HAHAHAH ima ba: men godmorgon..

då kom en snubbe som jobbade vi glass baren (han som snodde mina pengar förut)

O BA: NI FÅÅR NT SITTA HÄR OM NI NT KÖPT NÅT!!

Okej, i understand tht men asså..det var BARA vi där, o de var typ 80 platser ..

vi var bara 2 personer ..ojj va mkt plats vi tar upp? x)) ajja..

sen åkte vi ner förrulltrappan , o vi skulle köpa tuggummi!!

Jag hittade i min ficka en fake-plast peng från london, o stoppade in den i tuggummi aoutomaten :DD o fick ut tuggummi!!! (så, man kan tydligen sätta in låtsas pengar i dem ;) ) då blev nea glaa xdd


sen gick vi runt o gjorde ,,lite saker.

ECT ^^


köpte svart nagellack o lite "kläder" om ni förstår..skulle vilja lägga ut bilderna, men som sagt har jag ju min lilla STALKER Pucko häär ;) inget illa menat pucko♥

hahaha :DD


men nu ska ja lägga upp massa bilder, o alla videor från idaag ;) byee♥

Av Nea/Linnéa/Nemo - 17 januari 2011 08:57

Japp idag e de skola då xD vi börjar halv 10 ;)

såå..tjaa har nt mkt att skriva egentligen♥


bild? oki..


   hahahaa

eh de känns som att ja e osminkad när ja nt har lös ögon fransarna

HAHHAHAH O.o pallar bara nt dom idaa


Av Nea/Linnéa/Nemo - 16 januari 2011 19:42

hahahahahah  såg en löjligt bra video på youtube :DDD

super rolig :DD

kmr dock nt ihåg va den hette----------------------------------------------------------------

lool men den ägde :DDD

och om förut, jaa jag insåg hur fel det var (även fast ja nt gjorde ngt..)

ja va typ bara på dåligt humör o de händer aldrig igen ;D

har precis ätit middag : Pappas goda grekiska sallad! (som i mitt första inlägg här på bloggen huh? :D)

men jag SAAAAAAAAAAKNAR min dreaa :DDD 

snart SKA du bli bättre annars!!! ♥♥♥

hihihihi jag e verkligen hyyper gglad  o har varit det egentligen hela tdn, har bara nt insett det (knäppa jag!) så nu ska ja byta om, o sen se på solsidan!! :D ♥♥♥

Take care now ALLA ♥ //Néaaaaaaaa

Av Nea/Linnéa/Nemo - 16 januari 2011 16:29

jag har trååååååkigt :)


kolla dagens videor? hahaha båda bleb f1 FAIL..


kolla min youtube kanal :D


http://www.youtube.com/user/SweetWanilla?feature=mhum

93

Av Nea/Linnéa/Nemo - 16 januari 2011 14:19

Japp vi va ju tvugna att "dra!" nån stans medans d vavisning x)

så vi åt lunch sen åkte vi till favvan .

O då skulle jag panta xP träffade Fredric(Puckoo) och Gustav (fisken) :P♥

Fick 93 kr i pant O.o .

Men e iaf hemma nu o har kaninen ute i mitt rum typ hoppar runt ..take care :D


  

Av Nea/Linnéa/Nemo - 16 januari 2011 11:46

Visit me?

At:


Vampire freaks (obs! ingen vampyr /twilight tönt sida, det e en goth emo site)

Lol fråga mig!


Stardoll (joinade för längesen , o har nu börjat SATSA x( )

WildGoldRoses


Youtube:

Sweetwanilla (66 uppladdningar /videor)

subscribe? ♥ ^~^


Habbo:

Spelar nt längre, det e fett töntigt O.O


Facebook:

Lär känna mig, fråga mig , adda mig!


Msn:

Lär känna mig, fråga , adda!


Yahoo:

Samma sak som de övre..


Skype:


Lär känna mig :)


Harja glömt nåt? jaa de har jag säkert, men plz kolla in min youtube ^^

sök bara på sweetwanilla ♥

Av Nea/Linnéa/Nemo - 16 januari 2011 11:37

Hej alla :D

Lol..idag har vi fullt upp ^^ det e ju husvisning och vi måste städa o fixa det sista :D -.-

Jag e typ klar me det jag ska göra, så jag håller på att ladda ner musik till min mp3 :) (bra sida: www.beemp3.com)

enkelt, gratis , bra musik och ofc, lagligt :3


Mitt horoskop x)

Japp, kalla mig vidskeplig men jag tror starkt på sånt!

Fiskarna 19/2-20/3 (ja fyller år den 24 februari ;P)

Allmänt:

Någonting fångar din uppmärksamhet  och du lägger ner all din energi på detta,du är nästan som besatt (hmm gissa 3 ggr)

Det är en bra egenskap att fokusera men ta det lite lungt.


Kärlek:

(behöver ja nt läsa ;'3)


Lyckotal:5 (random?)

Tips: Du får tur av fiskar--

(undrar va de menar med det? :P)

liksom, ja äter nt fisk..men mitt stjärn täcken är fisk så, kanske de menar att ja får tur..av min månad februari :D?

hahah lol u wish--

Kärleksdag: 18/1 

Shit , det e ju om 2 dar :D..på tisdag då ja har audition på dansen :)

men aajja nu måste jag fortsätta städa >.< cya ! ♥//Néa

Av Nea/Linnéa/Nemo - 16 januari 2011 01:14

Mm , som rubriken sa, lol ja fixade håret o tog 180 fula bilder ^^

Ska lägga upp dom på fb :D ara för er o kolla DÄR

Presentation


Hej:3Jag heter nea och är** år.Jag är vegetarian sen 3 år tillbaka,och tränar smått som vegan.Jag kör min egenstil och bryr mig faktiskt inte om vad andra tkr om det ^^har piercing i näsan.Du får gärna kommentera eller skicka frågor, jag svarar gärna.

Frågor? SKRIV o ja svarar :D ♥

26 besvarade frågor

Röstning!

Känner du mig irl? elr de kanske du nt gör..hur fan hittade du min lilla blogg? :D♥
 JO ja känner dig irl! ♥
 Mötte dig på internet! :D
 Äh har addat dig p fejjan, inge merh typ
 VEM FAN E DU? :D
 Ja "känner" dig lite, har sett dig några ggr!
 Såg länken som du ALLTID skickar på fb , så ja kikade in!
 Kom randomly in hit! (slump)

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards