Weird,and proud

Alla inlägg under januari 2011

NU

Av Nea/Linnéa/Nemo - 15 januari 2011 23:38

NU, PLATTA HÅRET xDD (23.35)

Av Nea/Linnéa/Nemo - 15 januari 2011 21:42

Fyller ju år "snart" (den 24 februari) :D och då har jag ju

(ofc ) hittat sake rjag skulle vilja ha :) (jag är beroende av kawaii)

även fast jag aldrig har p mig d O.o hade en gång i skolan, slivriga tights , "tönt" glasögon (tjocka svarta) randig stickad tröja, lila stor mössa och en nalle ryggsäck ^^ :D

Men iaf, som ALLA vet är jag beroende av "kATT stilen"

Och ..då o då sätter på mig mina "öron" =^.^= tiihihi.

Såå jag har hittat MASSA hoodies (me long sleeves *pheew*)

och KATT ÖRON på luvan :'3 (sen en söt skeleton animal ryggsäck, som jag har i gosedjur :P)


Sen tittar ja också på clip on's öron :P visa va ja menar? okii


Ryggsäcken som ja snackade om ser ut så här:


   KATT :D meeow! ;3

(jag har ju sån fast gosedjur i kanin -.-)

och den ryggsäcken passar tiiiiiill....


 :D man får vantar till :3   såå jaa...


sen ere : 


en mössaa :D

  

  

(juste såg nån i london på stan som hade katt svans) (clip on)

hahah de va gölligt!

jaja enough with cat crazy-ness :I

Kram ;D

Av Nea/Linnéa/Nemo - 15 januari 2011 21:12

JA DETTA E ETT CITAAT , hört talas om det ? :DD


"Varför göra saker man inte vill? Varför ska jag då le?"


Mina hello kitty hörlurar e trasiga!! de glappar hela tdn! O.o

brb ska säga d till pappa..


ah vi köper iaf nya typ 


nu ska ja "rekomendera" en låt :D (fast de e typ bara ja som gillar den..)

sen nya videor :D (från idag )



Av Nea/Linnéa/Nemo - 15 januari 2011 19:58

  

Japp nea HissDissar..

MUSIK! Vad är man utan musik?(HIISS)Fast Jag blir lätt sur

om jag ska t.ex åka nån stans och måste lyssna på pappas

gubbrock bara föratt ja glömt min Mp3 hemma -.-(DISS)

 

Av Nea/Linnéa/Nemo - 15 januari 2011 16:38

Jaoo , e hemma från kista me Johan o Viktor ^^

Vi såg på ..Familjen Fockers eller va den nu hette :D

HAHAHHAH viktor då, de tog lite tid innan han fattade (huvud rollen hette Gaylord Focker) :))

Iaf , har ätit nu :DD fast typ en kant av min pizza :3

(vrf äta om man nt ens e hungrig?)

iaf...ska lägga upp bilderna/videorna , om de e ok?

nu ska vi stoooor stäääda, för det e husvisning här imorgon :D

bye o.o

Av Nea/Linnéa/Nemo - 14 januari 2011 23:04






STFU 




Av Nea/Linnéa/Nemo - 14 januari 2011 21:02

Lol ^^ åt vegetarisk / veganisk sushi till middag (endast ris och avokado ect)

har sett Romeo+Julet med--- ;)

första gången ja såg den (på tv, men såg endast slutet) grät jag!

hahah o, jag e inte den som bölar till filmer...

(okej, nu kmr ja snacka om slutet , så om ni nt vill höra, titta längre ner)

men det var bara SÅ orättvist! inte som en vanlig booring romeo o julia film..

denna utspelades i " nutiden" Leonardo dicapro spelar romeo :)

han va typ 17 där (nt visste ja att han va SÖT när han va "yngre"? :P)

Hon tar  giftet föratt slippa gifta sig me nån hennes pappa tvingat henne till, så hon sover i 24 timmar , hon får hjälp av prästen (som gav henne giftet) och han dödsförklarar henne , o hon bara sover, sen ligger hon i sin kista o sover.

Och det var meningen att Romeo skulle fått ett brev där de stog att han skulle möta henne (och att hon var "låtsas död") o han skulle rymma med henne o de skulle gifta sig..men han fick aldrig brevet och trodde att hon var död! Så han köper ett gift av en snubbe . Som kmr få honnom och dö på 20 sek.

Så han åker till kyrkan där hon är, han pratar med henne (o gråter för han tror hon e död) Sen när han sätter på henne vigsel ringen och han tittar henne i ögonen, märker han nt att hon rör på fingrarna (börjar vakna) sen tittar han ner och håller henne i handen, hennes ögon små öppnas! Han pratar typ i poetiskt och kysser henne , tar fram sitt gift, och hon vaknar . Hon kollar på honnom och precis när hon reser sig och smeker hans kind råkar han drastiskt svälja drycken!

Han kvävs och dör. Hon tar pistolen som ligger där och sjuter sig själv..


SÅ nu skrev ja klart! jag rekomenderar den, den va nt dålig alls , de va en av de bästa jag sett! (vi köpte ju filmen) 

ingen chick flick grejs, utan super bra ;)  kom ihåg Romeo + Julia

INTE och julia, utan +!!

okej? "++++++" :D


Kanske ska på bio me viktor , o nån till imorgon :) vi vet nt vem som ska följa me bara :S Haha :D kram nu, nu ska jag uuuuut ;)

Av Nea/Linnéa/Nemo - 14 januari 2011 17:15

Hahah :D vi va i täby, o hade precis satt oss ner när vi hade köpt glass, o då ser vi MAGNUS UGGLA gå förbi oss :DD haha sen såg vi honnom yttligare en gång när vi gick förbi kicks, och sista gången gick vi mot honnom och ja ba: Det e magnus uggla! Han log mot mig :P ♥ hahaha COOL

Presentation


Hej:3Jag heter nea och är** år.Jag är vegetarian sen 3 år tillbaka,och tränar smått som vegan.Jag kör min egenstil och bryr mig faktiskt inte om vad andra tkr om det ^^har piercing i näsan.Du får gärna kommentera eller skicka frågor, jag svarar gärna.

Frågor? SKRIV o ja svarar :D ♥

26 besvarade frågor

Röstning!

Känner du mig irl? elr de kanske du nt gör..hur fan hittade du min lilla blogg? :D♥
 JO ja känner dig irl! ♥
 Mötte dig på internet! :D
 Äh har addat dig p fejjan, inge merh typ
 VEM FAN E DU? :D
 Ja "känner" dig lite, har sett dig några ggr!
 Såg länken som du ALLTID skickar på fb , så ja kikade in!
 Kom randomly in hit! (slump)

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards