Weird,and proud

Alla inlägg under januari 2011

Av Nea/Linnéa/Nemo - 13 januari 2011 15:10

---

Av Nea/Linnéa/Nemo - 12 januari 2011 22:33

Vill bara säga helt randomly att jag älskar dig Jojjo (Johanna.r)

Du betyder så mkt :) och jag menar det..du finns här för mig när jag behöver det, och du vet att jag alltid finns för dig ! ♥

Jag har alltid så härligt kul med sig , och tro mig varje gång jag tänker på dig, leer jag ^^♥

Jag saknar dig ! Vi syns i skolan? ♥ Ta hand om dig gmn<33



  

haha från när vi sovde över hos dig ^^

kmr du ihåg vår fiina video? ;:D hahaha

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





Av Nea/Linnéa/Nemo - 12 januari 2011 21:42

Snuff och Psychosocial lyssnar man på nu då O.o 

Av Nea/Linnéa/Nemo - 12 januari 2011 20:58

Hur kan det egentligen bli "bråk" över en kommentar?

Jag skrev vad jag tyckte om berga(och ja skiter i vad andra tkr om min åsikt, även fast många höll med mig..) Så börjar nån random tjej kaxa emot o säga att jag e tönt..(bara föratt hon typ gillar berga)

O då skrev jag att jag struntar i om hon tkr om det, om hon gillar berga, fine helt ok för mig? :) o jag sa att jag skrev bara vad JAG tyckte! ;) men såklart såfortsätter hon o ba: tönt ..

Det är ju hon som är töntig som håller på..men iaf tjejen som hade själva statuset tog bort våra kommentarer för hon ville inte ha bråk på sin profil. (och de förstår jag) men då börjar den dära random tjejen gå på Elvira o ba: tönt som tar bort kommentarerna!

(jaha? okej..det får väl hon göra om hon vill?) iaf sen höll de på så...

Jag hade wilma (davidsson) med mig o vi va i mitt rum.

Sen chattade ja me den där tjejen o frågade vrf hon höll på sådär , och vad jag nånsin hade gjort henne..Nehe då blev hon dryg igen o började kaxa..VARFÖR BRÅKA ÖVER EN KOMMENTAR?

Jag bryr mig inte ens, ville bara ta upp detta föratt visa att jag tycker verkligen att detta var töntigt (av oss båda)

hon började liksom fråga mig saker..kan visa min kommentar:


  

O då sa hon att hon tyckte de va konstigt att jag i min ålder va ute  på stan ..men ? random tjej jag nt känner, vrf lägga dig i? :)

Jag ska sova över hos dom (dom är 4 år äldre än mig)

så ja, vi ska va ute och ha kul ..inte direkt festa elr va du nu tror..

bara hänga ^^ som kompisar gör ! Jaja , jag har iaf pratat klart med dig nu, och vi kmr nt snacka om detta mer ;:) kram ♥

Av Nea/Linnéa/Nemo - 12 januari 2011 15:05

"njaae" lol tog ba ngt random --  

Kom typ precis hem, de e några som smäller raketer ganska nära mitt hus ? xD grannarna typ--men vid den här tiden? Hmm   

så nu ska jag..spela GH3 o sen typ ringa Nate ^_^ 


aah o alex(ander HAHAHHA han hatar när ja kallar honnom de..) SPAMMAR mig me sms :(   

Kram :D     



Av Nea/Linnéa/Nemo - 11 januari 2011 19:51

Hittade nån quiz ^^


Vad gör du när du är ensam?: Beror på :)

Vad gör du när du är deprimerad/Ledsen?:Letar efter sax.

Vad lyssnar du på när du är deprimerad/ledsen: Snuff med Slipknot

Vad gör du och dina kompisar när det är FF: alldelles för weirda saker.. ;)

Vad gör du när har en dålig dag?:Försöker göra den bättre!

Vad gör du när din favorit klädsel går sönder:Blir besviken o kanske , om de finns möjlighet, köper en ny :)

Vad gör du när du är med din pojkvän/flickvän?: ;)

Vad gör du när du blir arg: Beror på ^^ tihihi

Vad gör du när du skämms?: Blundar, jag behöver inte skämmas, jag blundar och glömmer det .

Vad gör du när du blir förolämpad?: Jag brukar förklara att jag tkr det är ganska drygt (t.ex om man får en elak kommentar om ens klädsel ect) och att det är patetiskt och onödigt av h*n att säga så rätt i nåns ansikte,Men att jag inte bryr mig utan att jag tkr synd om den lilla människan, som tydligen har problem ;)

När du får ett elakt sms?: Svarar (nåt) och stänger av mobilen, haha fast i värsta fall ringer jag upp den och dampar :) (händer dock nt ofta)

Vad gör du när du är rädd?: Jag är inte rädd för nåt speciellt (har mest fobier) som t.ex fåglar haha, ser jag en går jag väl bara därifrån!

Vad gör du när en ovänn/"fiende" kmr förbi?: Antingen ger jag blick (beror på vad som hänt--) eller så säger man tydligt och glatt "Hej!" HAHAHA då blir de sura..

Vad gör du när du missar en buss/tåg/flyg osv?: Kollar om det kmr fler chanser till dom ect.


Hahha japp :) nu kmr liten bild


   Ja , en dag kanske man blir vacker ^^ Who knows?

Av Nea/Linnéa/Nemo - 11 januari 2011 16:18

Hemma (för ett tag sen--)!

Jag tänker INTE lägga upp bilderna nu iaf D: jag har typ 3000 st och man kan bara ladda upp 1 i taget -.-

ska packa upp nu, fixa nya skalet till mobben ect ..

Jaja :DD

Oooh juste!! Vi höll på o landa me planet o ja ba: WTF!? ÄRE SNÖ UTE???????

för i London var det som vår ^^

Men ja måste srsly SOVA nu x) gick upp kl 5 och skulle åka tåg >.< tänkte på er i skolan! Saknar er, hoppas vi syns imorgon då, om min feber går ner ..♥♥♥

Av Nea/Linnéa/Nemo - 7 januari 2011 00:20

hahaha när klockan e 4 ska vi ta taxin till flygplatsen (planet går 8 nånting..)

hahaa så om 3 timmar ska vi "vakna" xD vi skulle lagt oss tidigt men pallade nt. (haha och vi skulle gå upp 3, då ja normalt brukar gå o lägga mig :D) men men, vi bestämde oss att va vakna o "dygna" :D ♥

och btw GRATTIS colin!!!! du fyllde ju år "igår" eller rätta sagt för 20 min sen :D xD

Taa hand om er nu, jag ska ta massa foton LOVAR ♥♥♥

Presentation


Hej:3Jag heter nea och är** år.Jag är vegetarian sen 3 år tillbaka,och tränar smått som vegan.Jag kör min egenstil och bryr mig faktiskt inte om vad andra tkr om det ^^har piercing i näsan.Du får gärna kommentera eller skicka frågor, jag svarar gärna.

Frågor? SKRIV o ja svarar :D ♥

26 besvarade frågor

Röstning!

Känner du mig irl? elr de kanske du nt gör..hur fan hittade du min lilla blogg? :D♥
 JO ja känner dig irl! ♥
 Mötte dig på internet! :D
 Äh har addat dig p fejjan, inge merh typ
 VEM FAN E DU? :D
 Ja "känner" dig lite, har sett dig några ggr!
 Såg länken som du ALLTID skickar på fb , så ja kikade in!
 Kom randomly in hit! (slump)

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards