Weird,and proud

Alla inlägg under januari 2011

Av Nea/Linnéa/Nemo - 5 januari 2011 01:54

Shuuulululu noobs därute :D jao idag har vi kollat på nån film som va typ 4 timmar lång . Asså wtf sommnade typ 3 gånger :>

Sen satt vi typ o skrev till Neas kompis som hette typ elin nåt..?

Vi gjorde också popcorn meen dom spillde vi ut över min säng :(

Höhöhöh jahh vad mer ska man skriva här då? Nää inget :9 


"godnatt" /Alex boii :D <3

Av Nea/Linnéa/Nemo - 5 januari 2011 01:50

Vi ska tiep sova nu ^^ elr? vi ska iaf va i sängen xDD 

asså misstolka nt! Vi ska--prata (~___o)

sååå godnatt på er sen!


  

Av Nea/Linnéa/Nemo - 4 januari 2011 23:58


hahaha vi såg nån lame film o nu mår vi illa av allt cider D:: iaf xP..

så nu ska vii---- jaa va ska vi göra ? brb ska fråga :D ..


__________________________________________________



_____________________


vi ska lyssna på hög visual kei musik och bara fåna oss :D sen ska vi ringa des o fråga va han gör >>.<<


// bästa MeeeowKatt Néa =^.^= och GrrrrrTiger-a**x ^.~

 biildeeeeeeer


(btw surpuppan ville nt va med på foto, även fast ja lyckades fota honnom några ggr :D fast då tog han bara bort dom D:)


surpuppan brevid mig ville nt va me på foto >.<

  



hahah i see u ;) ♥

     


näe nu stack han (sen började han stöka i min säng o slängde massa kuddar på mig HAHHA)

  



ruuuuuuuuffs :D

  


Ge mig en pose ! ":/o" men jaa..okej :D

  



ruffs hår wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie

  





loool ja va sur ibörjan ...men iaf nu har vi kuul


Av Nea/Linnéa/Nemo - 4 januari 2011 20:21

Jaa hoppas de funkar att ladda upp nu!!


Oh brb Des ringer ^^---------------------

okej sry! nu typ en kvart senare xd ska jag ladda uppbildernaa :D


     haha awh ima xP de va på donken lol , vi va typ där i 2 min för ja ville se hur de såg ut ^^   x) ♥   Övervåningen vi va på :D   LOL vår mini picknick me läskig grön läsk-- O.o   :3   Vi smet in vid poolen ♥ :D   ---------------------....   ima gömmer sig :D   Ima o ja spionerade vid trappan lol   ^^   ^^      Hhaha :D tack för en super bra dag  ♥ Syns imorgon kanske? men bara så du vet..jag kanske vaknar typ 10 xPP


Av Nea/Linnéa/Nemo - 4 januari 2011 20:12

Haha har varit me bästa Wilma Davidsson :D

Vi va på 3M o..tjaa vi gjorde lite allt möjligt ;)

och sry, jag trodde att poolen var avstängd xP

Kmr du ihåg han med grön tröja? :D wiiie :D

Iaf .. sen åt vi på donken :D sen kom pappa o hämtade oss xd

så åkte vi till pepis föratt hämta pappas o marcus mat lol

o då träffade vi söta Julia (jujja♥) och Mirella (mimmie♥)

hihihihi


iaf så nu förklarade ja hur jag "gjorde" min version av åkersberga låten: ja laddade ner youtube downloader, men filen stämde inte så ja laddade ner prism file converter o ändrade typen (de tog tiiiiiiiid) sen gick ja in till video maker o ändrade o publicerade som musik, senladdade ja upp sången och gjorde videon o sen till youtube ;)


det tog mig hela dagen O.ohaha så nuu när ja e hemma (20.14) e den klaaaaaaaar

haha där e den ^^


Nu ska ja ladda upp bilderna från idaag :D ♥♥


(i nästa inlägg)


Av Nea/Linnéa/Nemo - 4 januari 2011 14:05

Jag kan inte längre skilja på drömmar och verklighet.

Saker jag trott varit minnen, är tydligen bara fantasi? Drömmar..

Kanske från ett annat liv? Nej..jag vet inte längre.

Saker jag tror jag kmr ihåg blir främmande .

Jag har så många annurlunda minnen från mitt förflutna, men jag kan inte komma ihåg villka som är sanna och inte.

"Har detta hänt..nej det kanske det inte har, va vet jag?"Jag har ett minne så starkt. Så tydligt , men ändå såå suddigt!

Jag tror att jag var på en strand? Med palmer.

Helt ensam. Sen förvrids allt och mitt på stranden kmr en lekplats (med gungor ect) *men asså det var nt alls så här overkligt , utan det kändes som att detta HAR hänt*

De började komma läskiga fåglar som vandrade runt i den alldelles gula sanden. (jag o min fågelfobi--)

Sen var min familj där. Det var såå varmt.

Hahah känns som att ja nt kmr nån vart x))

men iaf det känns starkt att de var typ i finland? Haha fast de skulle kunna likna mer afrika elr nåt :S iaf..


Av Nea/Linnéa/Nemo - 4 januari 2011 13:55

Har jag städat/packat ^^ Spelat schack me Marcus (lool stavning?!) det va ganska ..tråkigt  för jag bara förlorade :P han e ju proffs , vunnit massa tävlingar x)


Och kl 4 ska vi till 3M och pappa ska spela innebandy (tror jag)

och jag KANSKE ska va me wilma där ^^ Det e ju ganska kul där ändå med pingis , pool ect :) ♥

Jaja :D nu ska ja lyssna på musik o leta efter mina badkläder ♥


:D Take care //Néa


  

Av Nea/Linnéa/Nemo - 3 januari 2011 18:48

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAH

Men gud , lilla vän är du seriös?

Lite efter eller vad...Stava kan du ju också ;P

Jag är FÖDD 1998 (räkna ut sj) jag ÄR inte 1998 år..>.<

Tycker dock lite synd om dig :)


   Sorry men jag kunde inte hjälpa det, jag o min storebror garvade nästan ihjäl oss lite..

Presentation


Hej:3Jag heter nea och är** år.Jag är vegetarian sen 3 år tillbaka,och tränar smått som vegan.Jag kör min egenstil och bryr mig faktiskt inte om vad andra tkr om det ^^har piercing i näsan.Du får gärna kommentera eller skicka frågor, jag svarar gärna.

Frågor? SKRIV o ja svarar :D ♥

26 besvarade frågor

Röstning!

Känner du mig irl? elr de kanske du nt gör..hur fan hittade du min lilla blogg? :D♥
 JO ja känner dig irl! ♥
 Mötte dig på internet! :D
 Äh har addat dig p fejjan, inge merh typ
 VEM FAN E DU? :D
 Ja "känner" dig lite, har sett dig några ggr!
 Såg länken som du ALLTID skickar på fb , så ja kikade in!
 Kom randomly in hit! (slump)

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards