Weird,and proud

Alla inlägg under januari 2011

Av Nea/Linnéa/Nemo - 14 januari 2011 14:27

Har vi haft en normal tråk dag "nehee" saknade drea, hoppas hon blir bättre :) <3

snart ska ja till täby :) kraaam

Av Nea/Linnéa/Nemo - 13 januari 2011 19:50

Talade ut me bästisen drea o mår faktiskt lite bättre, hon hjälper mig när d behövs o jag uppskattar det SÅ MKT!! älskar dig gmn <33333333333333333333333333

Av Nea/Linnéa/Nemo - 13 januari 2011 19:11

inlägg borta



:)

Av Nea/Linnéa/Nemo - 13 januari 2011 19:03

Jag tog en isbit, gnuggade. Sen rev jag fram o tbx med min k*** . Titta på mig nu..när ska jag sluta med detta? O.o

:I

Av Nea/Linnéa/Nemo - 13 januari 2011 18:22

Av Nea/Linnéa/Nemo - 13 januari 2011 17:41

Asså blir fett störd på alla random people jag inte ens känner , som bara drygar?

Sry , jag känner nt er, så ja vet nt om ja gjort er ngt eller om ni är såhär dagligen

O.o men ta nt ut det på oskyldiga :)

Asså --


   "vem har sagt att du får vara med i vårt samtal?" hmm okej? 

förlåt men..jag skrev faktiskt också kommentarer Innan du började ;)

(tog nt med allt för palla)

sen när jag säger "okej sorry :) " så ba: "precis" ...

okej, tack då? ska iaf nt bry mig mer , jag känner ju nt henne :)

Av Nea/Linnéa/Nemo - 13 januari 2011 17:12

Såg mig i spegeln, skulle fokusera på det jag gillade med mig själv..

Hittade inte något

Presentation


Hej:3Jag heter nea och är** år.Jag är vegetarian sen 3 år tillbaka,och tränar smått som vegan.Jag kör min egenstil och bryr mig faktiskt inte om vad andra tkr om det ^^har piercing i näsan.Du får gärna kommentera eller skicka frågor, jag svarar gärna.

Frågor? SKRIV o ja svarar :D ♥

26 besvarade frågor

Röstning!

Känner du mig irl? elr de kanske du nt gör..hur fan hittade du min lilla blogg? :D♥
 JO ja känner dig irl! ♥
 Mötte dig på internet! :D
 Äh har addat dig p fejjan, inge merh typ
 VEM FAN E DU? :D
 Ja "känner" dig lite, har sett dig några ggr!
 Såg länken som du ALLTID skickar på fb , så ja kikade in!
 Kom randomly in hit! (slump)

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards