Weird,and proud

Alla inlägg under januari 2011

Av Nea/Linnéa/Nemo - 6 januari 2011 16:42

Of to london bitches :DD ♥♥♥ Ta hand om er 

Av Nea/Linnéa/Nemo - 6 januari 2011 03:09

Haha NU har ja laddat upp DanceDance/ArmsRace med FOB!

:D yaaaaaay vill ni se den? nehe -.- :P iaf här kmr den

GODNATT JAG SKA FAN SOVA NU xD pappa ba: så lägger ni er tidigt idag okej? "jaaaaa ofc!!" (nu e kl 03.08)♥ kram

Av Nea/Linnéa/Nemo - 6 januari 2011 02:19

HAHHAHAH ja de var dålig timing ^^ jaja får väl försöka stanna uppe..

Och ja har nyligen insett att jag på youtube laddat upp 52 videor?! :D



Av Nea/Linnéa/Nemo - 6 januari 2011 00:01

Awwwwwww stackars marcus welfare D:


"The name of the poem is a reference to "Marcus Welfare," who was a developer who worked on Fable: The Lost Chapters, The Movies, and Black & White 2. He died at 19 years of age."


dog när han va 19 :( fin musik/låt han skapade dock! Och läs hans fina dikt:




(lyssna på denna samtidigt du läser!) (den övre "Fable 2 soundtrack--)

här e den orginala versionen fast hela :D den e så mysig nu på kvällen att man bara skulle kunna sommna! (här om dagen när ja o mamma satt i soffan , och hon tittade på när jag spelade Fable2, så kom denna sång när ja höll på och fixade xP, jag höjde ljudet till max och blundade och bara njöt av den fina melodin . Jag sa att jag älskar sån här musik, att jag ryser när jag hör den--Mamma sa att det var föratt när jag var liten, brukade hon sätta på sån här musik när ja skulle sova..därför tkr ja om den så mkt *och somnar nästan av den* ÄLSKAR DIG MAMMA ♥

här e den lite längre och uppdaterade versionen:


Av Nea/Linnéa/Nemo - 5 januari 2011 17:35

Haha så, nu har vi ätit middag ^^ vi åt taco :)

Nu (as always) lyssnar ja på FOB med DanceDance :3♥


Av Nea/Linnéa/Nemo - 5 januari 2011 16:56

Hahah ja, som titeln sa jag ska lägga upp bilderna från

när jag bytte piercing, o de såg ut som att ja grät, och från en random där jag hade tråk

Av Nea/Linnéa/Nemo - 5 januari 2011 16:10

HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHHA


ska lägga upp fail videon snart, den ska bara laddas upp på yt.

nu ska ja handla me pappa på ica

Av Nea/Linnéa/Nemo - 5 januari 2011 13:12

Ja i övermorgon åker man till London ^^

Så nu ska ja packa mina kläder för imorgon åker ja till norrtälje :) Hahha tänk vi måste gå upp typ 3, för vi åker från norrtälje (o till flyglatsen) vid 4 x))

ja kmr va trööööööött >xD

Hihi vårt hus e btw uppe på nätet nu :D ska visa lite bilder:


   

   Haha här e hallen

   vene va man ska kalla detta men, till vänster är röda rummet, höger snett upp (rummet nu ser me sängen) e gästrum, sen till höger är mitt !

   Röda rummet ^^(haha vi kallar det så , även fast de e typ lila)

   "data rummet"

   "gäst rummet"

   HAHAHAH ja..öhm detta e mitt rum! väldigt ironiskt för de e färglatt..men jag valde tapeten för typ 5 år sen, och mattan har mormor köpt >.< sen satte mamma sit nya gröna gardiner o överkast HAHAHAH!

(sen kmr typ badrum tvätt rum bastu m.m o de orkar ja nt lägga ut >.<)


   Lite av hallen igen ^^

  

Lite av köket, fast när man går upp för trappan kmr man till vardagsrummet sen in hit ..

   Köket xd

        Lite av vardagsrummet TOMT :O haha

   ^^

   Andra änden av vardagsrummet xd

   Marcus rum x) sen ere bara badrum osv kvar o de också tråk :P ♥

Presentation


Hej:3Jag heter nea och är** år.Jag är vegetarian sen 3 år tillbaka,och tränar smått som vegan.Jag kör min egenstil och bryr mig faktiskt inte om vad andra tkr om det ^^har piercing i näsan.Du får gärna kommentera eller skicka frågor, jag svarar gärna.

Frågor? SKRIV o ja svarar :D ♥

26 besvarade frågor

Röstning!

Känner du mig irl? elr de kanske du nt gör..hur fan hittade du min lilla blogg? :D♥
 JO ja känner dig irl! ♥
 Mötte dig på internet! :D
 Äh har addat dig p fejjan, inge merh typ
 VEM FAN E DU? :D
 Ja "känner" dig lite, har sett dig några ggr!
 Såg länken som du ALLTID skickar på fb , så ja kikade in!
 Kom randomly in hit! (slump)

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards